Reviews over San Donato in Fronzano

Heerlijke rustige plek

tonny morssinkhof,
    4-7-2013

Hadden hier een 2 kamer appartement, ruim schoon en kompleet ingericht.

Geldt ook voor de keuken , Alles voorzien van ingebouwde horren-dus geen last van insecten . Mooi zwembad in een tuin iets afgelegen van de appartementen. schoon met een max diepte van 2.20mtr, Helaas geen toilet bij zwembad. Ook het "plastic zwembadmeubllair vonden wij minder geschikt! Wel in voldoende mate aanwezig incl. parasols. Toegangsweg tot complex zeer slecht--onverhard met grove stenen!! Ligging tamelijk afgelegen-weinig vertier voor kinderen en boodschappen doen in Regello!

Restaurantjes aanwezig in San Donato,. Voor natuurliefhebbers geen typisch Toscaans landschap met o.a veel cypressen etc. maar wel heuvelachtig tot ong. 1800 mrt. met dichte bossen!

Mooie omgeving zeer rustig muv de hond

joenekind,
    29-8-2010

2 weken in het hoofdhuis gezeten met 8 pax. Ruimte voldoende alleen de inrichting is aan vervanging toe. Niet echt schoon bij oplevering en beheerster is redelijk commercieel aangelegd. De meeste foto's op de site zijn van het hoofdhuis waar de eigenaar woont. Omgeving is prachtig maar voor een gemiddelde boodschap ben je 15 minuten onderweg (heen en 15 terug) brood en kleine boodschappen in dorp maar moet wel met auto. Florence is met de trein gemakkelijk te bereiken. Pisa/Luca en Sienna met de auto binnen 1.5 uur. zwembad schoon en groot. Tuinen worden prima onderhouden. In alle huizen en app. zijn honden toegestaan (vonden wij jammer) en de eigenaar heeft een hond die graag met zijn buurhonden communiceert (vooral vanaf 21.00 uur tot 1.00 uur). prijs/kwaliteit is goed

Fijn vakantieoord voor rustzoekers.

v/d Laan,
    6-9-2008

Prachtige rustige/afgelegen podere met mooi, schoon zwembad. Ideaal voor rustzoekers. Wij hadden een leuk uitgerust 2 kamer appartement met fantastisch uitzicht. Goed gelegen tov Florence. Weinig te beleven voor kleine kinderen o.i. Enige nadeel voor ons was weinig vertier/ eetmogelijkheden op loopafstand.