• 1.579
    1.002

vakantiehuizen Salzburg

Reviews over accommodaties in Salzburg

Heelijk huis in prachtige omgeving

Romana,
    10-10-2018

Haus Boris is een heerlijk, ruim huis en van alle gemakken voorzien. Het staat in een prachtige omgeving, op een steenworp afstand van de kabelbaan.

uitstekende woning voor groter gezin of groep

Arjan,
    13-8-2018

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad in dit huis. Het huis heeft veel ruimte, is compleet ingericht en staat in een schitterende omgeving. In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Eigenaar was zeer behulpzaam, had veel nuttige tips over de omgeving en activiteiten in de betreffende vakantieperiode. Het was schitterend weer, maar ook bij regen is dit huis een uitkomst door de ruimte en de vele faciliteiten. een aanrader voor grotere gezinnen of groepen! willen hier graag nog eens terug komen.

komen zeker terug

E de Jonge,
    13-8-2018

Heerlijke rustige mooie omgeving. Veel wandelingen te doen. Goed verblijf in Goldgrube. In Rauris prima voorzieningen met betrekking tot de winkels, een Spar en een Bila.

Elke morgen in ons verblijf verse broodjes aan de deur. Prima kamers en goede materialen in het appartement. Goede keuken, prima bedden en een super terras.

Voor de honden een heerlijke plek om te spelen. Menno en Marjenneke zijn schatten van mensen.

Super!

Bas,
    29-7-2018

Het was geweldig!

In het huisje is alles aanwezig wat je je maar kan bedenken. Mixer, blander, vele spelletjes, al het bestek van de wereld, lig stoelen, lounge sets, kaarsjes, pennen, boeken, Dvd's en nog veeeel meer.

Voor goed weer ligt het huisje op een top plek en bij slecht weer ligt het huisje op een top plek!

Bij lekker weer ligt het dicht bij wandelroutes, de supermarkt, de bakker en toeristen informatie. Bijna alles bereikbaar te voet.

Bij slecht weer is er een kast die uitpelt van de toffe spelletjes, je kan iets gaan bakken met de oven en de mixer, je kan de openhaard aanzetten of naar de pistes gaan.

We hebben een super vakantie gehad!

Veel ruimte, meerdere plekjes om buiten in de tuin of op het balkon te eten.

Super!!!!

Bas,
    29-7-2018

Het was een super mooi en verzorgt huisje! Alles wat je wenst was aanwezig. Van bestek tot aan verschillende stoelen in de tuin tot aan spelletjes die je mag lenen. Dat verbaasde mij het meeste bij aankomst. Haha. Er was een mixer, blander, al het bestek van de wereld, lig stoelen, spelletjes, kaarsjes, boeken, Dvd's en nog veeeel meer. Top! Het huis had best wel veel ruimte.

Vanaf het huisje waren allerlei leuke dingen te doen zoals een paar km verderop roddelen.