vakantiehuizen in Saint-Saturnin-les-Avignon

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Saturnin-les-Avignon voor je op een rij gezet:

Reviews over Saint-Saturnin-les-Avignon

• 8Willy Creces & Renilde Van Mellaert23-09-2013

Aangenaam plaatsje.

Het plaatsje is een zeer goede uitvalsbasis voor uitstappen,zowel cultureel als natuur en wandelen.(Orange,Avignon,de Luberon en de Mont Ventoux.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Goossens Nadine17-09-2013

Tegenvaller!!!!!!!!!

De tweede dag van ons verblijf komen wij aan onze wagen en twee ruiten waren ingeslagen er was niets in de wagen achter gelaten ter verduidelijking. Dan bleek er ook in de huisjes zijn ingebroken waar ze drie gezinnen hun laptop, gsm, tablet, geld, fototoestel en sleutel van hun wagen was meegenomen!!!!!!!! jammer genoeg is het park niet veilig uitgerust , het park is afgemaakt met palen en ijzerdraad ( die werd doorgeknipt) maar er ontbrak een laag muurtje zo hadden de dieven niet kunnen weg rijden met drie gezinnen hun auto, voor ons en vijf ander die hun ruiten ingeslagen waren hielp dat natuurlijk ook niet, heel de nacht blijft dat park onbewaakt achter. Als het onheil geschied is kon er wel een veiligheidsman aanwezig zijn om de gemoederen te bedaren. De politie is razend op de eigenaar omdat hij niet voor voldoende veiligheid zorgt. Ik raad dus iedere vakantieganger aan waardevolle spullen en sleutel mee naast u bed te zetten de houten zonluiken bij nacht zekerdicht te doen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 8Carla18-07-2013

Rustig dorp!

Groot is het dorp niet, maar het heeft wel alles wat je nodig hebt : een bakker en beenhouwer, een kaashandel, twee krantenwinkels. Er zijn, twee cafés, eentje waar je ook een sandwich kan krijgen, de andere geeft 's middags al een uitgebreidere lunch (ook plats chauds) die lekker en goedkoop is. Verder is er ook nog een restaurant, een pizzeria en 2 grillrooms. Voor supermarkten moet je iets verder rijden (3 à 4 km richting Morière) waar je een Leclerc, Lidl en Aldi vindt. Het dorp heeft inderdaad niet de charme en schoonheid van de omringende provencaalse dorpjes, maar de mensen zijn er uiterst vriendelijk. Dit dorp is echter een ideale uitvalsbasis om de dorpen/steden in de omtrek te bezoeken. Je zit vlakbij Avignon en vlakbij de oprit A7 om steden als Orange en Arles of Nîmes snel te bereiken. Verder zijn de dorpjes l'Isle sur le Sorgue, Pernes-les-Fontaines, Fontaine-de-Vaucluse vlakbij.

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

juni 2013

• 3Ineke en Hans14-08-2012

Erg klein dorp

Verder weinig te doen. Op 4 km een Aldi, een Lidl en een Intermache vlak bij elkaar Net voor Avignon een superwinkelcentru Auchan.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving