Sorteren

vakantiehuizen Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

In het echt nog veel mooier dan op de foto's.

Peter Oosterhof
    12-10-2018

Het huis is prachtig en de ligging formidabel. Veel land eromheen, prachtige tuin. Altijd plekken met schaduw en altijd plekken met zon. Een heerlijk groot zwembad. En overal waar je bent een prachtig uitzicht , naar het dal en naar andere bergen. Je hebt er van niemand last, want het huis staat in z,n eentje boven op een berg. Alleen de zeer gastvrije eigenaars wonen er naast. Een fijn gebied om te wandelen. Leuke dorpen in de buurt.

Een tweede ‘thuis’.

Evalien
    7-10-2018

Het huis ligt prachtig met een fantastisch uitzicht. Wij vinden het hier zo fijn dat we ondertussen alle jaargetijden wel gezien hebben. In de zomer is het (verwarmde) zwembad heerlijk en deel je het alleen met de eigenaren van het huis. De keuken is goed ingericht. Een groot fornuis en uitgebreide keukeninrichting. Het huis is schoon. De eigenaren zijn altijd bereid om je te helpen. Dit varieert van een leuk plek om te eten, een mooie wandelroute, een leuk uitje of iets wat je mist in huis. De directe omgeving is rustig maar wil je een keer de stad in dan kan dat ook. Het dorpje Saint Felicien is op 10 min afstand met de auto en heeft een leuke locale markt op zondagochtend, daarnaast is er nog een gewone markt op vrijdag. In de herfst vind je walnoten en tamme kastanjes voor de deur! Wij genieten hier enorm, met en zonder onze (ondertussen iets oudere) kinderen.

Stilte, ruimte en het gevoel welkom te zijn

Ruud
    7-10-2018

Heerlijke ruime rustige plek, prachtige omgeving en heel vriendelijke eigenaren

Maarten en Marieke
    2-10-2018

Wij waren op Moulin de lande met onze zoon van 3 jaar. Het is een heerlijk plekje om met kinderen vakantie te vieren. Je komt er heerlijk tot rust omdat er maar 4 Gites op het landgoed staan.

Mooie Gites van alle gemakken voorzien. Alle spullen voor kinderen zijn ( tot aan wc verkleinen toe ) is aanwezig in de Gites bij aankomst.

De eigenaren zijn geweldig. Aes is mogelijk, Ze hadden leuke activiteiten / bezienswaardigheden in de buurt specifiek voor ons gezinnetje.

Kortom we hebben genoten

van onze vakantie.

Fantastische vakantie op schitterende locatie

Angelique
    1-10-2018

Geweldige locatie en prachtige huisjes. Wij zaten in gite Romarin die heel goed is uitgerust en een prachtige badkamer heeft. Alles was perfect schoon. Fijn overdekt terras en nog een stuk prive-tuin met ligbedden. Mooi vrij groot zwembad (wel onverwarmd dus koud! al is dat als het meer dan 30 graden is wel heerlijk afkoelen) met meer dan genoeg ligbedden er omheen. De gite heeft een geweldig uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands spreekt en krijgt veel informatie over de omgeving. Er is meer dan genoeg te doen, of je nu wilt wandelen (wel stevige wandelschoenen mee!), fietsen of autorijden. Hier gaan we graag nog een keer naartoe!