Sorteren

vakantiehuizen Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Rust en ontspanning in de Ardeche

Sytske en Rolf
    7-8-2018

Rust en ontspanning in de Ardeche, dat is wat je vindt bij Theo en Célèste. Zij zorgen ervoor dat het ons ook dit jaar weer aan niets heeft ontbroken. Tips voor (sportieve) uitjes , gezellige restaurantjes en dorpjes in de omgeving, elke morgen vers brood, eigen jam en wijn, en zelfs hulp bij een klapband.... werkelijk niets is hen teveel! Hartelijk dank voor alle goede zorgen. Weg van de grote toeristische drukte van Vallon Pont d'Arc is het heerlijk genieten op het domein Moulin la Lande. In de schaduw dicht bij de rivier of in het enorme zwembad is het nooit te heet! Uiteraard hebben we ook dit jaar weer heerlijke pizza's mogen bakken in de houtstookte oven, een mooie activiteit voorhet hele gezin. Zo kunnen we nog wel even door gaan, maar het beste is toch dat u zelf een kijkje komt nemen!

Fijne plek

Leone
    2-8-2018

Sinds juni 2018 overgegaan op Franse eigenaars (hoogzwanger momenteel). Wij hebben een goed verblijf gehad in een ruime gite met alles wat je kan wensen (ook vaatwasser!). De staat van onderhoud van de gite is redelijk tot goed en redelijk tot goed schoon. Zwembad en tuin zijn prima, speelruimte voor kinderen ook prima in orde. Gratis gebruik te maken van wasmachines. Ligging tov Saou is perfect. Alles op loopafstand.

Eigenaars zijn erg op zichzelf en lijken het gastheerschap en gastvrouwschap nog onder de knie te moeten krijgen.

Er zitten wel erg veel stekende insecten maar met Deet is dit prima op te vangen.

Een plek om nooit te vergeten

Roland van den Bergh
    31-7-2018

Een prachtig verbouwde gite in een oud Frans huis op een heuvel boven het plaatsje Vessaux. Ik heb er samen met mijn vrouw twee weken van een heerlijke vakantie genoten. De gastheer, Piet, ontving ons allerhartelijkst met twee flesjes wijn. Van hem hoorden we over de vele wandelmogelijkheden in de directe omgeving, de verfrissende riviertjes waar het goed afkoelen was, de markten en brocantes en kregen we zelfs eet- en wijntips. Het huis heeft een terras met een magnifiek uitzicht en nog een met een door Piet gebouwde barbecue annex pizza-oven. Op verzoek bakt hij een pizza voor je. Of hij grilt een kippetje aan de spies. Maar hij weet zeker ook je privacy te respecteren als je dat wenst. De tweepersoonshangmat was een zeer welkom extra. Beneden is er een kersentuin waar het ook erg goed toeven is in de schaduw van de kersenbomen. Wij zijn redelijk kritisch als het om vakantiehuizen gaat, maar deze verdient met vlag en wimpel de 10!

Op adem komen in een heerlijke omgeving!

Fam. Kramer
    29-7-2018

La table ronde ligt relatief ver van toeristisch gebied. Niet iedereen zal daarvan houden; wij zeker wel! We hebben enorm genoten, net als onze 4 kids. Het is heerlijk rustig, met fantastische tuin, een koel huis, lekker zwembad, prima bedden en een geweldige gastheer en -vrouw. En het eten dat ze koken! 😱 FAN TAS TISCH!! Wat ons betreft een regelrechte aanrader en adres waar we vaker naartoe zullen gaan!

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving

Fam. W
    25-7-2018

Wij hebben genoten van een weekje Le Moulin de Lande. De gîte (Du Moulin) was zeer ruim en aangenaam koel in de warme juli-maand. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld op het grasveld grenzend aan het terras van het huisje. De ligging aan het riviertje zorgde voor nog meer speelplezier. Ook aan het zwembad was het heerlijk toeven. Door de combinatie van de fijne gîte, de rustige en mooie ligging en de prachtige omgeving van de Ardeche (veel leuke uitstapjes) komen wij hier zeker nog eens terug.

Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9191 reviews