• 1.924
    2.179
    2.465

vakantiehuizen Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Stilte, ruimte en het gevoel welkom te zijn

Ruud,
    7-10-2018

Heerlijke ruime rustige plek, prachtige omgeving en heel vriendelijke eigenaren

Maarten en Marieke,
    2-10-2018

Wij waren op Moulin de lande met onze zoon van 3 jaar. Het is een heerlijk plekje om met kinderen vakantie te vieren. Je komt er heerlijk tot rust omdat er maar 4 Gites op het landgoed staan.

Mooie Gites van alle gemakken voorzien. Alle spullen voor kinderen zijn ( tot aan wc verkleinen toe ) is aanwezig in de Gites bij aankomst.

De eigenaren zijn geweldig. Aes is mogelijk, Ze hadden leuke activiteiten / bezienswaardigheden in de buurt specifiek voor ons gezinnetje.

Kortom we hebben genoten

van onze vakantie.

Fantastische vakantie op schitterende locatie

Angelique,
    1-10-2018

Geweldige locatie en prachtige huisjes. Wij zaten in gite Romarin die heel goed is uitgerust en een prachtige badkamer heeft. Alles was perfect schoon. Fijn overdekt terras en nog een stuk prive-tuin met ligbedden. Mooi vrij groot zwembad (wel onverwarmd dus koud! al is dat als het meer dan 30 graden is wel heerlijk afkoelen) met meer dan genoeg ligbedden er omheen. De gite heeft een geweldig uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands spreekt en krijgt veel informatie over de omgeving. Er is meer dan genoeg te doen, of je nu wilt wandelen (wel stevige wandelschoenen mee!), fietsen of autorijden. Hier gaan we graag nog een keer naartoe!

Een fijne ontspannen vakantie

s kerkhoven,
    28-9-2018

Het is een zeer compleet vakantiehuis. Dat heeft ons verrast.

zeker voor herhaling vatbaar

albert,
    16-9-2018

Wij hebben met onze twee kleine meisjes (3 en 1 jr) een heerlijke vakantie gevierd in Moulin de Lande bij Celeste en Theo in de Bergerie. Alles was aanwezig, kind vriendelijk en veilig en toch een klein grasveldje voor je huisje waar de kinderen kunnen spelen. Vanuit het huisje diverse tochtjes gemaakt, maar ook op het terrein van Celeste en Theo was genoeg te doen. Iedere ochtend lag het bestelde brood klaar en waren er eitjes en wijn te koop. Heel fijn. Wij komen zeker een keertje terug.