vakantiehuizen Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Genieten!

Frans, 19-5-2018

Heerlijke rustige plek, een erg goed verzorgd en compleet huis.

Leuke streek met allerlei toeristische mogelijkheden.

veel leuke stadjes in de buurt, Privas, Aubenas, Val-les-bains, Vessaux, Alba la Romaine, Pont d Arc enz.

FAntastische woning en gastheer

Frans de Bruijn, 13-5-2018

Geweldig mooi gerestaureerde woning met oog voor details naar de historie. Keurig schoon en hygiënisch. Mooie ruime kamers, prachtig balkon om te ontbijten op de zonkant. met een geweldig uitzicht. Ligging in een prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en motorrijden. Wij waren er voor de 2e keer wat al uitzonderlijk is, maar gaan zeker nog een keer. Woning ligt in een door Unesco geadopteerd gebied van kastanjebomen van 900 jaar en meer oud.

Prachtig uitzicht na een korte wandeling op het Centraal Massiev. Daarnaast is de gastheer gezellig en onderhoudend, niets is teveel om het je naar de zin te maken, bakt orginele franse appeltaart, pizza's in oven buiten en zelfs eendenborst op een speciale oxifire.

Kortom geweldige vakantie voor de 2e keer

kort gezegd, geweldig

Geard en Thea Baas, 26-12-2017

Heel veel privacy en stilte s'nachts heerlijk donker.

En twee super gastheren , s'morgens een top ontbijt , en heerlijke diners .

En ja dat appartement gewoon super een heerlijk verblijf gehad

geweldig

Fam Arts, 5-11-2017
    Bij hebben een week mogen verblijven in gite L'Olive, een fijne en ruime gite die van alle gemakken is voorzien. Alles was je nodig hebt is aanwezig. Bij aankomst stond er wat lekkers in de koelkast en bij vragen of tips over uitstapjes kon je altijd bij Theo terecht. Ook hebben we genoten van het fijne zwembad en de heerlijke tuin. De ligging vonden wij prima, een paar minuten lopen en je bent in het dorpje waar restaurantjes zitten. De omgeving is ook echt prachtig, we hebben echt nog lang niet alles gezien. Wij vinden dit echt een aanrader!

We hebben een geweldig fijne vakantie gehad.

Rob, 22-10-2017
    De gites liggen in een mooie rustige omgeving en zijn van alle gemakken voorzien. Ze zijn goed onderhouden en schoon. Celeste en Theo zijn de gastvrije eigenaren die je van alles over de omgeving kunnen vertellen. De omgeving is prachtig: we hebben mooie wandelingen en tochten op de racefiets gemaakt. Het landschap is heel afwisseling met rivieren, gorges en (kastanje)bossen die mooie herfstkleuren hadden toen wij er in oktober waren. We hadden erg mooi weer zodat we buiten konden eten en zelfs nog zwemmen. Prima accommodatie en locatie om en lekker tot rust te komen en om sportief de omgeving te verkennen.
Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9140 reviews