Sorteren

vakantiehuizen Rauris / Taxenbach / Embach

Reviews over Rauris / Taxenbach / Embach

Zeker voor herhaling vatbaar !

Anneke en Hans
    12-7-2018

Je verblijft hier in een groot huis, onderverdeeld in mooie appartementen. De gastvrouw en gastheer zijn een Nederlands echtpaar, die je verblijf een feestje maken. De omgeving leent zich heel goed om te wandelen en wij hebben ook menig fietstocht gemaakt. Voor kinderen is er een speeltuin en ze kunnen ook lekker spelen in de beek, het zwembad of op de tennisbaan. Er is zelfs een speeltuin voor honden.

Een echte aanrader !

Heerlijke plek voor jong en oud!

Marian van Aelst
    8-1-2018
    Vakantiehuis Goldgrube ligt buiten het centrum van Rauris. De appartementen zijn ruim, schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij vonden het voor een week tijdens de kerstvakantie niet duur. Marjenneke en Menno zijn zeer vriendelijke mensen! De verse broodjes hangen 's morgens aan je deur...Voor kleine kinderen is er een speeltuin en honden zijn geen probleem! Zeker aan te bevelen!
Rauris / Taxenbach / Embach scoort een 8,4 uit 10, op basis van 185 reviews