Sorteren

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Heerlijk prive beach house direct aan het strand

Rob
    27-12-2009

De eerste week van ons bezoek hebben we bewust gekozen voor privacy en strand. Het huisje La Luna biedt veel comfort: keuken, badkamer en slaapkamer zijn prima. Met name de slaapkamer met uizicht op zee en het enorme kingsize-bed, leuke spulletjes en kaarsjes, is er romantisch.

Je kan over het strand naar het centrum van Puerto Morelos lopen (half uur) om 's-avonds te dineren. Wij gingen na het eten vaak met de taxi terug.

Omdat je in een residential area zit staan er links en rechts huizen die je niet op de website ziet. Verder is er sinds okotber 2009 een mega resort geopend ca 200 meter verderop. Er lopen dus veel Amerikanen langs over het strand. De buurvrouw Katy kan snorkel en duiktours regelen naar het mooie rif (doen!). Daarnaast kan ze ook een lekker etentje voor laten koken door haar schoonmaakster.

Prima plek om relaxed op te starten!