Reviews over Pythagorion

prachtig

tjibbe geesje veenstra,
    24-9-2017

wel wat ver van de stad maar taxi is er niet duur

Super vakantie gehad!

Harold & Suzan,
    23-8-2017

Net terug van 2 heerlijke weekjes in Elena Bungalows. Mooie complete bungalow met eigen terrasje en airco. Wij hadden bungalow nr. 5 met een prachtig uitzicht over de zee richting Turkije. 's Morgens verse broodjes aan onze deur. Elke 2 dagen grondige schoonmaak. Geen handdoekje leggen aan het zwembad, lekker rustig. Afstand naar centrum prima te doen met taxi (heen 7 euro, terug 5 euro). Auto huren bij Kiklos onderaan weg. Conny, Elena en Costa, wij hebben genoten van jullie enorme gastvrijheid en behulpzaamheid. Niets was jullie teveel. Bij jullie is de klant echt koning! Hartstikke bedankt voor een super vakantie!!!

prima verblijf gehad Elena !

Jon Böhmer,
    11-10-2014

voor het eerst in Griekenland en dan een prima verblijf gehad in appartementen complex Elena ! is ons zeer goed bevallen , prima service en hulp van Conny ! complimenten zijn hier zeer op zijn plaats . mooi appartement , schoon , lekker zitje en fantastisch uitzicht over de zee richting Turkije. hier komen wij zeker terug ! auto gehuurd aan de overkant en je kunt alle kanten op !

groeten Jon en Ellen Böhmer

Superplies en complexje

Annemarie Jagerman,
    24-8-2014

Het complex ligt tegen een helling met een prachtig uitzicht op de Egeïsche zee en de Turkse kust. Het is erg rustig en netjes. De eigenaresse is Duits en zeer behulpzaam en vriendelijk. Geen luide muziek en animatie. Heerlijk bijkomen daar. Voor Griekse begrippen een keurig uitgerust appartement. Om de 3 dagen schoonmaak en schone bedden en handdoeken. Prachtig onderhouden tuin. Klein barretje waar je voornamelijk drankjes en ijs kunt bestellen. Niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een klein paradijsje. Bedden goed te doen. Zelfs een douchegordijn! Heel erg genoten in Elena!

Geweldig!

Boogaard,
    7-5-2014

Elena appartments is een geweldige accommodatie voor Griekse begrippen. Alles compleet en netjes. Wordt regelmatig schoongemaakt en de behulpzaamheid van het personeel is geweldig.

We hebben erg genoten. Waren wel erg vroeg in het seizoen, waardoor heel Samos nog een beetje moest opstarten hadden wij het idee. Maar het is een geweldig eiland om onze huwelijksreis door te brengen!