Sorteren

Reviews over Pythagorion

prachtig

tjibbe geesje veenstra
    24-9-2017

wel wat ver van de stad maar taxi is er niet duur

Super vakantie gehad!

Harold & Suzan
    23-8-2017

Net terug van 2 heerlijke weekjes in Elena Bungalows. Mooie complete bungalow met eigen terrasje en airco. Wij hadden bungalow nr. 5 met een prachtig uitzicht over de zee richting Turkije. 's Morgens verse broodjes aan onze deur. Elke 2 dagen grondige schoonmaak. Geen handdoekje leggen aan het zwembad, lekker rustig. Afstand naar centrum prima te doen met taxi (heen 7 euro, terug 5 euro). Auto huren bij Kiklos onderaan weg. Conny, Elena en Costa, wij hebben genoten van jullie enorme gastvrijheid en behulpzaamheid. Niets was jullie teveel. Bij jullie is de klant echt koning! Hartstikke bedankt voor een super vakantie!!!