Sorteren

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Voor herhaling vatbaar.

Kitty
    12-8-2018

Op een mooie locatie, niet al te ver van Nederland vind je Lavau Vacances. De gites zij compleet ingericht en zien er keurig netjes uit. De eigenaren geven je leuke tips en twee keer per week kun je een gemaks maaltijd bestellen of aanschuiven voor het diner. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, fietsen of een kastelen bezoeken. Wil je even niks dan is het echt genieten van de zon of schaduw op een van de terrassen of in je comfortabele huisje. Een aanrader.

Volledig tot rust komen!

Jeroen
    8-8-2018

Heel fijne vakantie gehad bij Vries en Anita. Vries en Anita zijn heel hartelijke, spontane en vriendelijke mensen die steeds klaar staan voor hun gasten. De bestellingen voor de bakker, de gemaksmaaltijd en het 3 gangenmenu met andere gasten zijn een meerwaarde aan dit verblijf. Vanop het terras kom je volledig tot rust, met op de voorgrond een mooi natuurlandschap en een prachtige zonsondergang. Wil je wat beleven, geen probleem, in de buurt (hiervoor moet je wel steeds de auto nemen) zijn er diverse activiteiten die je kan ondernemen. (De dierentuin, wijnproeverij, zwemmeertje, kasteelbezoek..) La gloriette is een echte aanrader en kindvriendelijk!

Très trés bien

Dick Hogerwerf
    8-8-2018

Wij logeerden 11 nachten in de vakantiewoning Zonnebloemen bij Aurélie en Emmanuel. Zij zijn zeer gastvrij en vriendelijk en spreken goed engels. Ook hebben wij drie avonden gebruik gemaakt van de table d'hotes en twee keer van het ontbijt. Emmanuel en Aurélie kunnen heerlijk koken en maken veel gebruik van lokale en eigen producten. Prima uitvalsbasis voor auto- en fietstochten, winkels en supermarkt dichtbij. In de vakantiewoning was echt alles aanwezig, zelfs meer dan het normale. Het enige wat wij geadviseerd hebben om tijdens de zeer warme, zwoele nachten, een ventilator in de slaapkamer te plaatsen. Voor de rest was het een prima plek om te verblijven. Een aanrader.

Super!

Robin
    29-6-2018

We hadden een geweldig verblijf bij Martine en Hemko! Ze zijn zeer gastvrij en hebben leuke tips om in de omgeving te ontdekken. Nantes is dichtbij en een leuke trip.

De kamers/appartementjes zijn erg schoon en comfortabel. Een aanrader!

Heerlijk

De Smet Marc-Haegeman Christine
    27-6-2018

Dit is een heerlijke plek met behulpzame vriendelijke eigenaren! Zeer nette kamer en een prima ontbijt!

Een plaats om terug te keren.

Pays de la Loire scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3852 reviews