• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Heerlijk!

Dick en Marry Langwerden
    7-9-2018

De bijzonder sympathieke gastvrouw en gastheer Anita en Vries gaven ons steeds goede tips en ook een gedetailleerde kaart van de omgeving. De gîte was mooi en schoon met alles wat je maar nodig had. Het uitzicht was werkelijk prachtig! Het eten samen met de andere huurders was gezellig en heel goed. Kortom: een heerlijk verblijf!

Buitengewoon fantastisch!

Jurgen en Cath
    7-9-2018

Wij verbleven voor de 2e maal in de gîte, la Bergerie en wederom hadden wij een fantastische vakantie. Hemko en Martine zijn super vriendelijke mensen en je kan bij hen lekker eten en zonder hen op te dringen zijn ze aanwezig wanneer je hen iets vraagt. Wat het huisje betreft.... het is net zoals thuis, je moet zelf geen keukengerief meebrengen want alles is aanwezig: van aardappelmesje tot maatbeker tot afwastabletten, kortom alles.

Onze kinderen, 7 en 10 jaar hebben de tijd van hun leven gehad tijdens deze vakantie.

Ook voor de table d'hôte houden Hemko en Martine rekening met hun gasten, klein en groot.

Voor ons was het thuiskomen!

Wij komen zeker nog terug!.

Ps: in augustus 2017 verbeleven wij hier ook en onze dochter had toen haar been gebroken.. ( voor alle duidelijkheid Niet bij Hemko en Martine).

Hemko en Martine hebben voor ons de dokter én het ziekenhuis geregeld waarvoor nog steeds onze oprechte dank!

Zij waren dit niet verplicht maar hebben het toch gedaan.

De perfecte vakantie locatie

L d V
    30-8-2018

Het was een prachtige locatie, zeer verzorgde Gites en een fantastische gastvrijheid door professionals. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat beter kon!

Een aanrader

Marianne
    26-8-2018

Fijn verblijf, heel aardige eigenaars met goede tips over de omgeving.

De table d'hote was heerlijk. Er wordt gekookt met ingredienten van de boerderij.

Het zou fijn zijn als er iets meer ligstoelen bij het zwemad zijn en parasols.

Bakkertje en supermarkt in de buurt.

Très trés bien

Dick Hogerwerf
    8-8-2018

Wij logeerden 11 nachten in de vakantiewoning Zonnebloemen bij Aurélie en Emmanuel. Zij zijn zeer gastvrij en vriendelijk en spreken goed engels. Ook hebben wij drie avonden gebruik gemaakt van de table d'hotes en twee keer van het ontbijt. Emmanuel en Aurélie kunnen heerlijk koken en maken veel gebruik van lokale en eigen producten. Prima uitvalsbasis voor auto- en fietstochten, winkels en supermarkt dichtbij. In de vakantiewoning was echt alles aanwezig, zelfs meer dan het normale. Het enige wat wij geadviseerd hebben om tijdens de zeer warme, zwoele nachten, een ventilator in de slaapkamer te plaatsen. Voor de rest was het een prima plek om te verblijven. Een aanrader.