vakantiehuizen Pays de la Loire

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

In een woord. " Geweldig"

Folkert en Jannie,
    13-11-2018

Een geweldige vakantie gehad op Lavau. Een keurige gîte , la gloriette, bijzondere gastvrouw en -heer, Anita en Vries. Een adembenemend landschap.

Heerlijke week vakantie op deze mooie locatie.

Kees,
    27-10-2018

Ons zesde bezoek bij Hemko en Martine. De gastvrijheid was weer super. De tips van Hemko voor het bezoek aan Nantes waren erg waardevol.

Bezoek aan puy de fou is een aanrader. Tip bereid het bezoek goed voor om zoveel mogelijk te kunnen zien.

Verse broodjes stonden keurig iedere ochtend klaar en de kinderen mochten bij de kippen een vers eitje voor bij hst ontnijt zoeken.

Hemko en Martine bedankt voor deze heerlijke week ook namens Bas, Thijs en Lotte.

Fantastisch!!

KJ Krijgsheld,
    22-10-2018

Heel gastvrij onthaal!! Ideale plek om tot rust te komen, alle ruimte, privacy, relaxen. Heerlijk zwembad en lekker na een dagje heerlijk barbequen!! Schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen. Leuke dorpjes zoals Mervant en Vouvant om lekker te wandelen, terasje of lekker op het water kanoen. Verken de omgeving met de auto en bezoek een van de vele prachtige historische bezienswaardigheden of laat u verassen door een van de leuke uitgaantips van Pope en Tilly!!!

Heerlijk!

Dick en Marry Langwerden,
    7-9-2018

De bijzonder sympathieke gastvrouw en gastheer Anita en Vries gaven ons steeds goede tips en ook een gedetailleerde kaart van de omgeving. De gîte was mooi en schoon met alles wat je maar nodig had. Het uitzicht was werkelijk prachtig! Het eten samen met de andere huurders was gezellig en heel goed. Kortom: een heerlijk verblijf!

Buitengewoon fantastisch!

Jurgen en Cath,
    7-9-2018

Wij verbleven voor de 2e maal in de gîte, la Bergerie en wederom hadden wij een fantastische vakantie. Hemko en Martine zijn super vriendelijke mensen en je kan bij hen lekker eten en zonder hen op te dringen zijn ze aanwezig wanneer je hen iets vraagt. Wat het huisje betreft.... het is net zoals thuis, je moet zelf geen keukengerief meebrengen want alles is aanwezig: van aardappelmesje tot maatbeker tot afwastabletten, kortom alles.

Onze kinderen, 7 en 10 jaar hebben de tijd van hun leven gehad tijdens deze vakantie.

Ook voor de table d'hôte houden Hemko en Martine rekening met hun gasten, klein en groot.

Voor ons was het thuiskomen!

Wij komen zeker nog terug!.

Ps: in augustus 2017 verbeleven wij hier ook en onze dochter had toen haar been gebroken.. ( voor alle duidelijkheid Niet bij Hemko en Martine).

Hemko en Martine hebben voor ons de dokter én het ziekenhuis geregeld waarvoor nog steeds onze oprechte dank!

Zij waren dit niet verplicht maar hebben het toch gedaan.