Reviews over Paderne

Een grandioos verblijf met alles er op en eraan!!

Rob Barlage,
    23-1-2019

Onze eerste overwintering is een groot succes geworden. Wat onzeker of het wel wat voor ons was, begonnen we aan het avontuur in de heuvels tussen Paderne en Tunes. In contact gekomen met Willem en Ellie, die ons hebben geholpen om uiteindelijk de beslissing te nemen. Vanaf de eerste voet in de Quinta tot het moment dat we de deur weer dichttrokken een groot, heerlijk succes geweest. Het huis is compleet ingericht, werkelijk van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten, een echt huiselijk gevoel dus. We hadden het geluk dat we Willem en Ellie persoonlijk hebben leren kennen, de gastvrijheid die die twee uitstralen maakt elk bezoek tot een feestje! We hebben dus ruim zes weken genoten van het verblijf, van de omgeving, van de natuur en niet in de laatste plaats van het klimaat. Was het in Nederland rond die tijd alleen grijs, nat en koud In de Portugese Quinta staat 's morgens al de zon en bij 18 is het genieten. Kortom Heerlijk!!

Gereisd met partner in december 2018

Een echte aanrader

Guido callewaert,
    3-8-2018

Nog aan het nagenieten van een weekje vakantie met onze kinderen en kleinkinderen. Voor de rustzoekers is dit vakantiehuis fantastisch gelegen.Centraal gelegen in de Algarve om alle bezienswaardigheden in alle regio’s te verkennen. Het huis is volledig uitgerust en piekfijn in orde bij aankomst. Het zwembad is een ideale plaats om af te koelen en na te genieten. In de onmiddellijke omgeving heb je ook diverse restaurantjes om te genieten van de plaatselijke en heerlijke portugese keuken.(en dit zonder een aanslag op je portemonnee). Kortom een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Familie Robijn,
    2-5-2018

Super complete huizen met mooi zwembad op een prachtige plek. Fantastisch

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Hier kan je tot rust komen.

Jaap en Ritha,
    28-3-2018

Een heel compleet huis, rustig gelegen boven op een bergtop met onverharde toegangswegen in mooie natuur met geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in maart 2018

voor herhaling vatbaar

Gerda en John,
    22-2-2018

Geweldige ligging met mooi uitzicht. Heel rustig gelegen, maar een mooi uitgangspunt voor wandelingen of stedenbezoek. De nieuwe internetverbinding voldoet prima, snel en goed. Prettig ook om een contactpersoon ter plaatse te hebben. Wij komen volgend jaar misschien wel terug.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)