vakantiehuizen in Oudesluis

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Oudesluis

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Irene moerman24-09-2018

Uitmuntend

Het is een mooi plaatsje. Rustig, iedereen kent elkaar, vriendelijk, gezellige plek om te gáán verkennen. De direct benodigde winkels zijn aanwezig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in april 2018

• 8Doris en Pierette14-08-2017

Een heel gemoedelijke minicamping.

In Oudesluis zelf valt weinig te doen, maar in de directe omgeving is er van alles te beleven. Houd jij van fietsen dan kom je echt wel aan je trekken. Wij deden bijna alles met de auto en hebben zo de omgeving verkent. De camping was onze rustige thuis haven. Het dorp je is klein, net als de camping, maar dat maakt het minder anoniem. Je hebt regelmatig contact met de eigenaren die in en om de camping bezig zijn met van alles en regelmatig tips geven voor evenementen in de buurt. De camping doet heel landelijk aan en dat past ook wel bij de akkers en boerderijen in de omgeving. Dieren zijn toegestaan en zodoende konden wij onze hond en kat ook meenemen. Wij hebben daar 2 heerlijke weken gehad.

• 6Uitgaanslevenn

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9de Leeuw20-02-2017

Genoten van de omgeving, de sfeer.

Oudesluis is niet groot maar ontzettend mooi! De mensen zijn er heel vriendelijk en gastvrij!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2015

• 10Everlien19-02-2017

geweldig!!

Omgeving hier is ook prachtig. Dicht bij Zee. Oudesluis is een leuk plaatsje. Kortom..plezier voor jong en oud!

• 10Cultuur

juli 2015

• 9Fam. Boogaard uit Soest02-08-2016

Super!

De rust, de landelijke omgeving, de vogels, de akkers: geweldig! Leuke stadjes in de omgeving: helemaal top! Veel musea in de buurt, waarvan de Broekerveiling het wint! En wat denkt u van Texel? Binnen het uur staat u op het eiland!

• 9Cultuur

juli 2016

• 8Annie Stammen23-07-2016

Heel gezellige en gemoedelijke camping

deze camping onderscheid zich van andere campings door een erg gastvrije ontvangst en een dagelijks gesprek over hoe en wat in de omgeving Erg behulpzaam fijne camping waar je niets mist regelmatig kinderen wat zorgt voor veel gezelligheid Zeker voor herhaling vatbaar

• 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 6Laura27-08-2015

Wat stoffig.

Als meisje van 20 is Oudesluis zeker niet the place to be. Omdat ik naar Festival Zandstock ging verbleef ik er toch. Bij Fred's Fietsen huurde ik een fiets en de ochtenden dat ik nog niet op het festival aanwezig hoefde te zijn ging ik een rondje fietsen. Ik fietste door Oudesluis en naar Anna Paulowna. Het was er rustig en niet veel te beleven maar de natuur en rust was wel heel kalmerend.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Alleen gereisd in augustus 2015

• 8Jos en Leny23-06-2015

Mooie omgeving

Landelijk dorp met ussen de 600 en 700 inwoners. De snackbar is aan te bevelen.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015