Reviews over Rauris / Taxenbach / Embach

Zeer mooi ruim huis, heerlijk rustig gelegen

Mark Zweedijk,
    28-3-2014

Het huis ligt buiten het dorp Leogang, in een rustig gelegen straat. De weg is vlak dus er hoeft geen berg beklommen te worden. De skibus stopt 50 meter van het huis en komt 's ochtends 2x langs en 3x rijd er een bus terug (15 minuten reistijd).

Huis is zeer ruim en ideaal voor meerdere stellen. De huisbazin woont 15 minuten weg dus deze zie je alleen aan het begin/eind maar is altijd bereikbaar per tel/email. Buiten heb je de beschikking tot een garage waar je ook je ski's/snowboards kunt plaatsen. De keuken is voorzien van alle gereedschap die je nodig hebt om zelf voor je eten te zorgen. Alle kamers zijn voorzien van 2 persoonsbed (en evt. 1 persoonsbed) en een grote kledingkast. Daarnaast heb je zowel beneden als boven de beschikking over een WC/badkamer. In de badkamer beneden heb je ook nog een wasmachine. In de kelder kun je je ski/snowboardschoenen laten drogen.

Geweldig vakantie-adres waar je graag terugkomt!

Schoonus,
    8-9-2013

Vakantiehuis Voglbachhof in Rauris heeft twee mooi ingerichte appartementen en volop ruimte in en om het huis. De familie Kellner is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral voor kinderen is het een echte aanrader; veel speelgoed voor binnen en van alles te doen buiten; pony rijden, meerijden op de tractor, tafeltennissen, trampoline springen, schommelen.

Dit was voor ons de tweede keer dat wij er een aantal weken in de zomer waren en deze winter zijn we er weer, nu om er te gaan skiën.

Fantastische vakantieplek

cruyshoeve,
    26-6-2012

De stadlleitnhutte ligt op een berg buiten Rauris. Je komt er over een grindweg. Drie hekken moet je door voor je op je vakantieplek bent. Helemaal alleen voor jou.

Dat het niet erg luxe is kun je wel zien op de website van Almliesl. Maar in werkelijkheid is het best wel schrikken. De hut is van 1600, en dat is wel te zien. Het is een levend openluchtmuseum. Van vroeger is er nog veel aanwezig. De ruimtes ruim laag en klein, maar wel erg knus. De slaapkamers zijn erg laag, maar de bedden zijn prima. Alleen de w.c. en douche zijn van deze tijd, de rest is oud. De hut is erg schoon. Een koelkast is er niet, maar er is een kelder, of de bron buiten doet wonderen.

Er is een kleine "woonkamer" waar een fornuis staat waar hout in gestookt kan worden. Koud hoef je het niet te hebben. Voor de rest overal kieren en gaten. Het is een avontuur. Maar wel een bijzonder avontuur.

Wij hadden het niet willen missen. Het is gewoon super.

De koeien komen ook regelmatig even kijken.

Doen!!!!!!!

prachtig appartement op een bijzondere plek!!

fam Oude Nijhuis,
    11-3-2012

Wij zijn afgelopen winter voor de vierde keer in Voglbachhof geweest. De ligging van het huis is echt bijzonder mooi. Dit maakt dat wij hier altijd direct tot rust komen. De appartementen zijn superschoon en netjes. Het uitzicht is echt geweldig. De mensen zijn erg aardig, gezellig en behulpzaam. Ze zijn ook erg aardig voor de kinderen, ze mogen altijd kijken en helpen in de stal bij de dieren. Rondom het huis zijn veel speelmogelijkheden in de sneeuw. Onze kinderen vinden het heel leuk om hier te spelen. Wij hebben inmiddels voor de 5e keer geboekt en willen ook graag een keer in de zomer hier naar toe, het schijnt dan ook erg mooi te zijn in dit dal.

zeer klantvriendelijk,topper

wijnhoven,
    1-8-2008

div,jaren geweest,en naar volle tevredenheid.

ook aantal jaren daarvoor bij rosita's moeder gelogeerd,zeer vriendelijke mensen.

zijn 2 app in een,is in gedeelte maar ook compleet te huren.

uitzicht vanuit balkon naar het dal,schitterend