Reviews over Rauris / Taxenbach / Embach

komen zeker terug

E de Jonge,
    13-8-2018

Heerlijke rustige mooie omgeving. Veel wandelingen te doen. Goed verblijf in Goldgrube. In Rauris prima voorzieningen met betrekking tot de winkels, een Spar en een Bila.

Elke morgen in ons verblijf verse broodjes aan de deur. Prima kamers en goede materialen in het appartement. Goede keuken, prima bedden en een super terras.

Voor de honden een heerlijke plek om te spelen. Menno en Marjenneke zijn schatten van mensen.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Anneke en Hans,
    12-7-2018

Je verblijft hier in een groot huis, onderverdeeld in mooie appartementen. De gastvrouw en gastheer zijn een Nederlands echtpaar, die je verblijf een feestje maken. De omgeving leent zich heel goed om te wandelen en wij hebben ook menig fietstocht gemaakt. Voor kinderen is er een speeltuin en ze kunnen ook lekker spelen in de beek, het zwembad of op de tennisbaan. Er is zelfs een speeltuin voor honden.

Een echte aanrader !

Heerlijke plek voor jong en oud!

Marian van Aelst,
    8-1-2018

Vakantiehuis Goldgrube ligt buiten het centrum van Rauris. De appartementen zijn ruim, schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij vonden het voor een week tijdens de kerstvakantie niet duur. Marjenneke en Menno zijn zeer vriendelijke mensen! De verse broodjes hangen 's morgens aan je deur...Voor kleine kinderen is er een speeltuin en honden zijn geen probleem! Zeker aan te bevelen!

Gastvrije, hondvriendelijke vakantieplek!

van Werven,
    12-9-2017

Omgeven door mooie natuurwandelpaden, bos en bergen is de Goldgrube voor ons samen met de hond een ideale plek om energie bij te tanken. Hoewel honden welkom zijn (eigen omheinde speelplaats, schone droogdoeken bij de deur) geen spoor van "natte hondengeuren of vieze haren". Door uiterst vriendelijke en open ontvangst voelt aankomst en verblijf als thuiskomen! Veel informatie over de omgeving beschikbaar, zowel in diverse folders als mondeling gegeven door de eigenaren Menno en Marjenneke. Aan overkant van Goldgrube groot kampvuur gemaakt bij het riviertje en van BBQ genoten samen met op dat moment andere aanwezige gasten, geheel verzorgd door de Goldgrube. Op regenachtige dag heerlijk in de sauna gezeten.....Wij zeggen heel graag: " tot volgend jaar!!!"

Heerlijk. Zou daar altijd willen blijven

A. Hoff,
    2-9-2017

De eigenaren die het verblijf heel plezierig maken en de heerlijke kabbelende beek. Het prachtige uitzicht op de Sonnblick van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Mooie wandelingen.