Reviews over Rauris / Taxenbach / Embach

komen zeker terug

E de Jonge,
    13-8-2018

Heerlijke rustige mooie omgeving. Veel wandelingen te doen. Goed verblijf in Goldgrube. In Rauris prima voorzieningen met betrekking tot de winkels, een Spar en een Bila.

Elke morgen in ons verblijf verse broodjes aan de deur. Prima kamers en goede materialen in het appartement. Goede keuken, prima bedden en een super terras.

Voor de honden een heerlijke plek om te spelen. Menno en Marjenneke zijn schatten van mensen.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Anneke en Hans,
    12-7-2018

Je verblijft hier in een groot huis, onderverdeeld in mooie appartementen. De gastvrouw en gastheer zijn een Nederlands echtpaar, die je verblijf een feestje maken. De omgeving leent zich heel goed om te wandelen en wij hebben ook menig fietstocht gemaakt. Voor kinderen is er een speeltuin en ze kunnen ook lekker spelen in de beek, het zwembad of op de tennisbaan. Er is zelfs een speeltuin voor honden.

Een echte aanrader !

Alles prima, behalve wifi.

Liesbeth,
    4-3-2018

Mooi huis op prachtige locatie, loopafstand van de piste. Slaapkamers met heerlijke bedden, alleen kastruimte misten we wel. Heerlijke week gehad met in totaal 8 personen, voldoende ruimte in dit huis. Wat wel erg jammer was, was dat er beloofd wordt dat er wifi is. Dit werkt namelijk niet en hier werd ook niks mee gedaan na het melden.

Heerlijke plek voor jong en oud!

Marian van Aelst,
    8-1-2018

Vakantiehuis Goldgrube ligt buiten het centrum van Rauris. De appartementen zijn ruim, schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij vonden het voor een week tijdens de kerstvakantie niet duur. Marjenneke en Menno zijn zeer vriendelijke mensen! De verse broodjes hangen 's morgens aan je deur...Voor kleine kinderen is er een speeltuin en honden zijn geen probleem! Zeker aan te bevelen!

Gastvrije, hondvriendelijke vakantieplek!

van Werven,
    12-9-2017

Omgeven door mooie natuurwandelpaden, bos en bergen is de Goldgrube voor ons samen met de hond een ideale plek om energie bij te tanken. Hoewel honden welkom zijn (eigen omheinde speelplaats, schone droogdoeken bij de deur) geen spoor van "natte hondengeuren of vieze haren". Door uiterst vriendelijke en open ontvangst voelt aankomst en verblijf als thuiskomen! Veel informatie over de omgeving beschikbaar, zowel in diverse folders als mondeling gegeven door de eigenaren Menno en Marjenneke. Aan overkant van Goldgrube groot kampvuur gemaakt bij het riviertje en van BBQ genoten samen met op dat moment andere aanwezige gasten, geheel verzorgd door de Goldgrube. Op regenachtige dag heerlijk in de sauna gezeten.....Wij zeggen heel graag: " tot volgend jaar!!!"