• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Rauris / Taxenbach / Embach

komen zeker terug

E de Jonge
    13-8-2018

Heerlijke rustige mooie omgeving. Veel wandelingen te doen. Goed verblijf in Goldgrube. In Rauris prima voorzieningen met betrekking tot de winkels, een Spar en een Bila.

Elke morgen in ons verblijf verse broodjes aan de deur. Prima kamers en goede materialen in het appartement. Goede keuken, prima bedden en een super terras.

Voor de honden een heerlijke plek om te spelen. Menno en Marjenneke zijn schatten van mensen.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Anneke en Hans
    12-7-2018

Je verblijft hier in een groot huis, onderverdeeld in mooie appartementen. De gastvrouw en gastheer zijn een Nederlands echtpaar, die je verblijf een feestje maken. De omgeving leent zich heel goed om te wandelen en wij hebben ook menig fietstocht gemaakt. Voor kinderen is er een speeltuin en ze kunnen ook lekker spelen in de beek, het zwembad of op de tennisbaan. Er is zelfs een speeltuin voor honden.

Een echte aanrader !