Reviews over Maishofen

Nu al voor de 21e keer op dit fijne adres.

Hans Offermans,
    5-3-2017

Aan de oever van het riviertje staat nu een boom met onze naamplaat, wegens 20× vakantiegast zijn.

prima ruim huis met goede bedden, gastvrij

onne,
    1-2-2013

Appartement Hasenauer in Maishofen (Unterreit) een ruim appartement met woonkeuken, zitkamer (prima bedden), 2 slaapkamers en een erg ruime badkamer. Nieuwe keuken met vaatwasser.

Het appartement ligt ca. 10 automin. van Saalbach Hinterglemm en ca. 5 automin. van skigebied Zell am See. Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam.

Het verveelt na 14 jaar nog steeds niet.

Hans Offermans,
    27-7-2009

De gehele benedenverdieping is tot je beschikking. Op de eerste verdieping wonen de eigenaars.

Twee slaapkamers, kinderbedje.

Inclusief eigen sauna, computer, zwemvijver en grote tuin.

Buiten ook nog een oven.

Eigen parkeerplaats.

Zeer rustig gelegen. In de buurt veel vertier voor kinderen (speeltuin, bobsleebaan, animatie in het dorp).

Huis Hasenauer in Maishofen was prima verzorgd, met twee

Henk Thalen,
    8-1-2008

Huis Hasenauer in Maishofen was prima verzorgd, met twee ruime slaapkamers (prima bedden), een woonkeuken, badkamer en woonkamer. De gastvrouw is erg vriendelijk en behulpzaam, de ontvangst was hartelijk. Het is mogelijk gebruik te maken van het ontbijt. Het huis ligt op ca. 10 automin. van het grote skigebied Saalbach-Hinterglemm.