Reviews over Maishofen

prima ruim huis met goede bedden, gastvrij

onne,
    1-2-2013

Appartement Hasenauer in Maishofen (Unterreit) een ruim appartement met woonkeuken, zitkamer (prima bedden), 2 slaapkamers en een erg ruime badkamer. Nieuwe keuken met vaatwasser.

Het appartement ligt ca. 10 automin. van Saalbach Hinterglemm en ca. 5 automin. van skigebied Zell am See. Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam.

Huis Hasenauer in Maishofen was prima verzorgd, met twee

Henk Thalen,
    8-1-2008

Huis Hasenauer in Maishofen was prima verzorgd, met twee ruime slaapkamers (prima bedden), een woonkeuken, badkamer en woonkamer. De gastvrouw is erg vriendelijk en behulpzaam, de ontvangst was hartelijk. Het is mogelijk gebruik te maken van het ontbijt. Het huis ligt op ca. 10 automin. van het grote skigebied Saalbach-Hinterglemm.