Vakantiehuizen Noord-Ierland

We hebben een aantal aanbieders voor Noord-Ierland voor je op een rij gezet:

vakantiehuis Noord-Ierland met bar / kantine

We hebben een aantal aanbieders voor Noord-Ierland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

Ongelooflijk, alsof we in een film zaten.

John,
    6-8-2011

Sperrin View Cottages in Pomeroy liggen erg rustig. Dorpje Pomeroy is 30 minuten lopen, of 5 met de auto. Midden in de natuur en ongelooflijk goed ingericht en ruim. Met gratis internet. Grotere steden als Omagh in de nabijheid. Ook Derry snel te bereiken. Geweldige natuur - steencircels, dolmen en Giants Causeway.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Fantastisch!

Corry,
    25-7-2011

Dit is een prachtig parkje, 8 vakantiewoningen op de top van een heuvel aan de rand van een turfveld. Mandje turf staat klaar naast de open haard. Een heel hartelijk welkom door Sean, de eigenaar met zijn zwarte hondje. Een ruim, schoon huis met 2 badkamers en 4 slaapkamers. Veel informatie aanwezig over de omgeving en nog wat tips van Sean. Huisjes worden voorzien van bronwater uit eigen bron. Mooie dagtochten gemaakt naar Belfast, Londonderry en de Giant Causeway met ook de Carick-a-Rede touwbrug. Wij gaan beslist nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011