Sorteren

vakantiehuizen Gieten

Reviews over Gieten

Mooi huis,mooie tuin,mooie vijver en betaalbaar!!

Arno Reefhuis
    16-10-2018

Afgelopen zomer van dit mooie huisje gebruik gemaakt,en we hebben een fijne tijd gehad! Het huisje is keurig netjes en mooi,de tuin is riant te noemen! Onze 2 jongens hebben veel gevist in de mooie grote vijver,waar ontzettend veel (kleine) vis in zit. Op één na,een graskarper van 1 meter die we hebben gevangen! Volgens ons de enigste karper in de vijver,wat wel jammer was. Maar ontelbaar veel voorns,Baarsjes etc etc. Al met al een hele leuke vakantie gehad,zeker een aanrader voor natuur/vis liefhebbers onder ons. De verhuurders zijn ook erg aardige mensen!

R. Huberts
    15-10-2018

Een erg nette woning aan een unieke locatie. Ondanks de enorme hitte van augustus

hij onder de bomen kunnen zitten. De woning is helemaal gerenoveerd naar huidige maatstaven, zomer en winter kun je je daar wel vermaken.

Fantastisch!

Nanda
    15-10-2018

Prachtig en rustig gelegen in een bosrijke omgeving. Natuur erg mooi en aan een meer gelegen waar je een hengeltje kan uitgooien. Beheerders erg vriendelijk en hadden veel tips om de omgeving te verkennen. Waren hier met z’n 4 waarvan 2 jongeren, hebben zich ook geen moment verveelt. Huisje prachtig ingericht en erg schoon. De tuin was ruim en er ontbrak niks aan de inventaris. We komen hier zeker nog een keer terug! Wat minder was dat er geen raam open kon in de avond ivm de zeer warme zomerdagen maar dit werd snel verholpen met een ventilator die de beheerder kwam brengen. Kortom een aanrader.

Leny Offermanns Boot
    18-6-2017

Genieten,rust ruimte natuur de fietsen,omgeving.heerlijke eerlijke verhuurders die met je meedenken als er iets is kortom grandioos.

fantastisch huisje midden in de natuur

Peter
    23-5-2017

het huisje ligt aan een onverharde weg wat de rust ten goede komt

er zijn wandel en fiets route,s die vanaf de verharde weg staan aangegeven. het huisje is zeer compleet met wasmachine ,droger en zelfs voor de liefhebbers een infra rood cabine en ligbad

vanaf het huisje zijn div grotere steden binnen een straal van 25 km bereikbaar met de fiets