Reviews over Montcuq

Schitterende gites

Hans Bekkers,
    22-8-2014

Het is daadwerkelijk een schitterende mooie gites, die - hoewel afgelegen- maar op een kwartiertje lopen van het centrum van Montcuq ligt. Je hebt absoluut veel privacy en enorm veel ruimte om het huis.

Het huis is van alles voorzien ( meer dan dat wij verwachten). De Nederlandse verhuurders heten je warm welkom, maar laten je daarna ook prima met rust.

De enige 7 is bij ons een discussiepunt: ruimte voor kinderen is er absoluut genoeg ( ook om de natuur te ontdekken met reeën, eekhoorntjes etc), maar verwacht (gelukkig?) geen ingerichte speeltuin.

Wij (stel met dochter van 13) zouden het zo weer boeken.

fantastische plek

marijke veldhuis,
    17-6-2014

Rust en ruimte, een heel rotsplateau voor jezelf dicht bij de GR35. Naar het dorp is het 15 min.lopen. Leuke markt, bakker, slager, supermarkt en 2 terrassen. Wat wil je nog meer?

Wij komen graag terug!

jeanine,
    20-11-2012

De eigenaar kan heerlijk koken , we zijn na een periode van hard werken heerlijk uitgerust weer naar huis gegaan.

Het huis kijkt uit op een meer, waar je heerlijk kunt zwemmen, en ( illegaal ?) vissen. Toen wij er waren was er ook een snackbar en een restaurant op loopafstand. Een fles heerlijke wijn stond klaar in de koelkast !!

Servaas en Annelies hebben ons zeer gastvrij ontvangen!

heerlijke vakantie gehad

karen vh,
    18-10-2009

een super aanrader , wordt uitgebaad door een engels koppel , zeer vriendelijk , heel proper, honden mogen mee !!

enige nadeel was dat er in de streek dit jaar nogal veel wespen voorkwamen , maar zijn niet gestoken. zeker doen indien je de streek wil bezoeken en op zoek bent naar een heel mooi en net vakantie huis!