We hebben een aantal aanbieders voor Monflanquin voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Monflanquin voor je op een rij gezet:

Reviews over Monflanquin

Kindvriendelijk en kleinschalig in de natuur

gezin met kinderen,
    3-1-2019

5 kilometer buiten underberg, op de weg naar het Drakensbergen Golf Resort verhuurt een gezin 6 vakantiehuisjes op haar mooie terrein. Het ligt mooi in een dal, langs een riviertje en er liggen enkele vijvers op het terrein. De huisjes zijn eenvoudig, maar schattig. Er zijn speelvoorzieningen voor kinderen aanwezig en de gastvrouw is heel behulpzaam met het geven van tips voor de omgeving. Onze kinderen hebben hier drie dagen lang genoten van de rust en ruimte en de teckel van de eigenaresse, Honey. In de Drakensbergen kun je mooie wandelingen maken en niet ver van Meadow Lane country Estate ligt de Khotso Lodge, waar je paarden kunt huren en met gids prachtige tochten in de bergen kunt maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Joie de Vivre in la douce France

Mieke van Laarhoven,
    9-11-2018

September 2018. Vakantievieren met lieve familie in een van de fantastische cottages van de lieve en gastvrije eigenaren Karen en Rolf, die van alle gemakken is voorzien (lees vaatwasser, wasmachine, grote open keuken met kookeiland en nog veel meer). Ontbijten met verse croissants en knapperig stokbrood - elke dag vers geleverd - aan de grote houten tafel op het overdekte terras, spelen met de kinderen in maar liefst twee riante zwembaden, luieren in een van de zitjes onder de bomen, verspreid opgesteld in de grote tuin met weids uitzicht, uitstapjes naar Monflanquin, Bergerac, brocantemarkten en meer. Boodschappen doen in fijne grote supermarchés. Vlees of vis roosteren op de barbecue, lang natafelen met goede Franse wijn die we kopen op de wijnproeverij ter plekke, genieten van een uitgebreide massage die je kunt boeken, slapen in comfortabele bedden. Kortom: hier geniet je van het Franse leven in optima forma. Merci Karen en Rolf!

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldige plek voor een ontspannen vakantie

Fam. Leenslag,
    7-10-2018

Wat hebben we genoten van onze vakantie in Las Coudennes! Het huis zelf is knus, ruim en van alle gemakken voorzien. Om het huis zijn overal gezellige zitjes waar je op elk moment van de dag de zon (of juist de schaduw) kunt opzoeken. Ook de omgeving is prachtig; er zijn genoeg mooie dorpjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijke vakantie in een prachtig huis.

Marjolein,
    28-9-2018

Heerlijk vakantiehuis, van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht zodat je je meteen thuis voelt.

Mooie ruimte om het huis met een fijn overkapt terras een schaduw terras en overal zitjes rondom. Jammer dat het zwembad uit het zicht van het huis ligt, maar met een groter gezelschap met kinderen is dit misschien juist wel weer prettig, want er is wel lekker veel ruimte rondom het zwembad om te spelen.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige locatie

Jeanette Hoogesteger,
    25-9-2018

De woning was erg ruim en sfeervol ingericht. We hadden een persoon in rolstoel in ons gezelschap. Alle ruimtes in de woning zijn goed bereikbaar. Badkamer is eveneens geschikt voor een rolstoelgebruiker Verhuurder had verder hulpmiddelen geregeld bij de plaatselijke pharmacie. In de tuin zijn verschillende zitjes gecreëerd met mooie uitzichten. En er zijn op het terrein 2 zwembaden met ligstoelen. Kortom; een superlocatie voor een onze vakantie.

Gereisd met vrienden in september 2018