Reviews over Merindol

een ontspannende vakantie in een charmante gîte

Marc en Karine,
    18-6-2016

Niet ver van Lourmarin, in Merindol vindt u deze zeer smaakvol ingerichte gîtes. La Bastide de Grandes Terres is gelegen aan Het Nationaal Park van de Luberon. Je verblijft er in alle rust in de natuur en toch kortbij de verbindingswegen voor uitstappen. De gîtes zijn heel smaakvol ingericht en het ontbreekt er je aan niets om een ontspannen vakantie door te brengen. Elke gîte heeft een privéterras met ruim voldoende tuinmeubilair en een heel ruime veranda met privé- jaccuzi. De gîtes zijn voorzien van een schat aan informatie om de omgeving te verkennen, er is voor ieders wat wils. De gîtes zijn heel netjes en het interieur straalt een frisse en ontspannen sfeer uit. Buiten is alles even goed verzorgd met centraal een zwembad dat de blauwe hemel reflecteert en omringd is door typisch mediterrane planten en bomen. In het dorpje Merindol vind je twee bakkers, een beenhouwer, een kruidenierswinkeltje en een keuze uit een vijftal restaurants. Wij kwamen er in mei 2016 voor het eerst en voelden ons er meteen thuis, mede door de sympathieke eigenaars die hun gasten met raad en daad bijstaan waar nodig. We komen er heel graag terug!!!