Reviews over Menglon

Geweldige week gehad.

Henk en Josephine,
    6-9-2018

Vriendelijke mensen, mooie omgeving, goed uitgerust, alles bij de hand, fijn zwembad. fijne tuin, hondvriendelijk.

Prachtige hoeve op een droomlocatie!

Annette en Gert,
    12-5-2016

We hebben genoten van de rust en de stilte op deze Drome-locatie: tussen de landerijen, naast een kasteel, met prachtig uitzicht op de bergen.

We zaten in de studio, maar mochten ook even kijken in de 2 andere appartementen: van alle gemakken voorzien, ruim, netjes en schoon en leuk ingericht.

Gastheer en -vrouw Ed en Els zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kennen de omgeving op hun duimpje.

Groot voordeel voor ons: de hondjes zijn ook welkom!

Tip: lekker eten bij l'Aubergerie in Barnave.

Fantastische locatie bij erg gastvrije mensen

Yvonne,
    3-1-2016

Geweldige locatie met uitzicht op de bergen, heerlijke tuin met zwembad en voldoende uitstapjes in de omgeving, ook voor een gezin met 3 pubers.

Geweldig

Karin Kuper,
    22-12-2015

Fantastische omgeving, mooie accommodatie. De kinderen hebben veel plezier gehad van het zwembad en wij van de rust die er is.

Ed en Els waren zeer gastvrij en gaven mooie tips om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld met de kinderen naar de Claps geweest!

perfecte locatie om tot rust te komen

Theo en Hannie van Eerd,
    20-12-2015

Mooi streek, gastvrij, vriendelijk welkom.

Mooie appartementen met elk genoeg privacy. Wij zijn 1 1/2 week geweest en hebben eerste dagen een appartement (2 persoons) bewoond en daarna het andere appartement (4 persoons). Beide appartementen voldoen goed, alles is aanwezig, goede voorzieningen. Er zijn genoeg uitstapjes te beveleven / maken om hier geruime tijd te verblijven. Ed en Els kennen Franse cultuur goed en hebben Brabantse gemoedelijkheid !