Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Prachtig appartement

Michel,
    16-9-2016

1.8 km vanaf Mayrhofen, goed te lopen.

Lekker rustig gelegen, toch centraal om van alles te ondernemen.

Erg vriendelijke verhuurder woont er bij, alles voorhanden, net of je thuis bent.

2 Apartementen zijn 2 jaar geleden geheel gerenoveerd en zien er perfect uit.

Eerste keer wel wat lastig te vinden.

Groot balkon met terras ruimte om lekker buiten te zitten.

heel mooi appartement

jannie,
    7-8-2013

Haus Verena in Mayrhofen is een heel mooi appartement, met 2 ruime slaapkamers, een keuken, grote badkamer en een zeer ruime hal.

Ook zit er een prachtig prive terras bij met tuinmeubelen. Mooi uitzicht.

Het appartement is van alle gemakken voorzien. De zeer vriendelijke eigenaren wonen er boven.

keuken en badkamer redelijk tot goed

paul de jong,
    30-3-2008

keuken en badkamer redelijk tot goed. wel een harde slaapbank!! neem luchtbed mee. in februari geen zon op balkon, uitzicht leuk op het dorp/dal. loopafstand naar ahornbahn/piste. vriendlijke eigenaar!!geen oven in de keuken

We hebben daar een kamer gehuurd via reizen. Was niet het

Peter,
    25-3-2005

We hebben daar een kamer gehuurd via dejongintra-Christophorus reizen. Was niet duur. (Naast het Vakantiehuis kan je ook een losse kamer huren)

Ligt buiten het centrum , toch wel 10 min. lopen naar centrum en skilift. Pittig met skies op je schouder, maar daardoor geen last van apres-skiers. Wij lagen er toch pas na 12-en in, dus daar hadden we toch geen last van ;)

De kamer werdt goed schoon gehouden, zag er goed uit. Ontbijt was niet spectaculair, maar ze kan wel goeie zachte-eitjes koken :).