vakantiehuizen in Marloth Park

vakantiehuizen Marloth Park

We hebben een aantal aanbieders voor Marloth Park voor je op een rij gezet:

Reviews over Marloth Park

• 10Fam Huisman04-01-2020

Uniek en schitterend park!

Marloth Park is een uniek park met grotendeels nog ongerept natuur. Alleen een hek dat het scheidt van het beroemde Kruger National Park waardoor je er heerlijk kunt wandelen of fietsen langs de Crocodile River en tussen de ongevaarlijke wilde dieren!!

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Bonita16-11-2019

Wij hebben geboekt bij Ntshava (Pieter Blaak) en wij hebben het echt Fantastisch gehad!! Goede sevice, goede accommodatie en een super host, top gids in het Krugerpark en fantastische bezienswaardigheden. Ga zeker weer boeken bij Ntshava in de toekomst.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8fam de roeck06-10-2019

prachtige natuur, alle dagen opstaan met de dieren

Ga aub nooit met ntshava(pieter blaak), we hadden geboekt voor een luxevilla en kwamen terrecht in een huisje met kapotte meubelen, na een week konden we verhuizen naar the call of africa, een prachtige lodge in marloth park; maar een vergoeding voor het hoge bedrag dat we hadden betaald; hebben we nog steeds niet gezien, gelukkig hadden we een goede host(rina) die er alles voor gedaan heeft om onze huwelijksverjaardag toch nog te kunnen vieren daar

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 7fam de roeck06-10-2019

prachtige omgeving!, natuur en dieren!

Prachtige omgeving, maar ga nooit in zee met Pieter blaak(ntshava)!we werden eerst voor onze huwelijksverjaardag in een hutje met kapotte meubels gedumpt!hadden nochtans getald voor een luxevilla!gelukkig was er onze host Rina en zo zijn we terecht gekomen in 'the call of africa'een prachtige woning waar je dagelijks de dieren ontmoet!

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marian robbesom13-03-2019

Heerlijke locatie , zeker voor kinderen

Heerlijk Park gelegen onder / tegen het krugerpark aan op korte afstand van de crocodilbridge bridge gate waar het wild zoals zebra’s ‘zwijntjes , impala s ,giraffes, gnoes enz. vrij rondloopt . Vrij toegankelijk en leuke lodges en 5 restaurants aanwezig. Je kunt er een huisje huren via internet of touroperator of in een lodge gaan logeren . Vanuit het marlotpark worden ook game drives gegeven naar het krugerpark terwijl je in het marlotpark zelf overal het wild rond ziet lopen . Zelf verbleven wij in de Tinyiko kruger lodge , tot nu toe het beste was we daar tegen gekomen zijn qua service hygiëne en veiligheid , maar je hebt zo veel keus uit lodges en ook enkele restaurants in het park . Verder is er een tankstation en zijn er diverse winkeltjes .

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Elsbeth04-02-2019

Heerlijk verblijf gehad.

15 dagen verbleven in huis in Marloth Park. Heerlijk gehad, bijna iedere dag via de Gate van Crocodile Bridge het Kruger Park in. Dat is maar 10 minuten rijden van Marloth Park. Maar ook op het park zelf genoten, van alle dieren die er rondom ons huis liepen. Ook qua voorzieningen is het prima. 2 supermarkten ( wel beperkt aanbod, maar alle dagelijkse behoeften zijn er te koop) Een aantal goede restaurants., benzinepomp , is ook erg handig en niet duurder dan buiten het park. Kortom als je niet wilt, hoef je niet van het park af. En voor de liefhebbers is er ook nog een zwembad.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Rene Jordaan10-01-2019

Marloth Park is great

I Love the nature. I love that others dont see your private space

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

december 2018

• 10Ine19-12-2018

Een met de natuur!

Marloth Park is een prachtig wildreserve. De wilde dieren lopen en grazen hier rond. Zij leven hier met de bevolking. Zo bijzonder. Ik ben al meerdere keren in Vakantiehuis Mhofu geweest. Een plaatje van een huis dichtbij de rivier de Krokodil. Deze rivier is de natuurlijke grens tussen het Kruger Park en MP. Een kwartier en je bent met de auto in het Nationale Park. Een absolute aanrader!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Herman Vernooij26-11-2018

fantastisch

Wij verbleven 4 nachten in het Ubuntu Bush House, een grote particulier vakantiewoning van Roel en Lilian. Huis staat fantastisch midden in de Bush van het Krugerpark. Alle dieren welke in het Krugerpark leven, lopen of vliegen ook in het MarlothPark, behalve de gevaarlijke dieren. Een verblijf in het Marlothpark is een ware natuur belevenis.

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in november 2018

• 9Tamara22-10-2018

Heerlijk park met loslopend wild

Een heerlijk wildpark (zonder roofdieren) direct ten zuiden van het Kruger Park. Wij zaten in een Safaritent op palen bij Jackalberry Ridge (jackalberryridge.info). Dat was echt helemaal prima. Eigen tuin met mini zwembadje, overdekt terras, keukentje en badkamer in gebouwtje onder de tent. Deze camping heeft een grote speeltuin, zwembad en levensgroot schaakspel. Helaas geen eigen restaurant, maar die zijn dichtbij te vinden. Het resort ligt aan de doorgaande weg naast het park centrum. Handig!! Opgehaald vanaf het resort voor een dagsafari in Kruger park. In Augustus alleen dagsafari's vanaf 6:00. Dus boek dat vooruit (via je accommodatie) als dat je reden is voor je verblijf daar. Ook genoten van quadrijden op boeren terrein direct buiten de westelijke gate van Marloth park. Onze zoon van bijna 12 mocht zelf rijden. Bleek achteraf een handig les te zijn voor een latere quad tocht bij Cathedral Peak Hotel...

• 8Sfeer in stad

augustus 2018