Reviews over Lovina

Onbeschrijfelijk goed!

Frank Damman,
    19-8-2018

Door famillieomstandigheden moesten wij na 1 dag weer naar huis. Ondanks dat we er maar 1 dag (2 nachten)) geweest zijn hebben wij het huis en de staff in ons hart gesloten.

Het is geweldig ,hier kom je helemaal tot rust alles wordt verzorgd door de fantastische staff.

Wij komen terug omdeze vakantie af te maken.

Hemelse plek

Astrid,
    9-1-2018

Wat een geweldige villa! we hebben door de jaren heen al heel wat keren in een villa op Bali gelogeerd, maar Villa Saffraan is werkelijk top! Een heerlijk - heel compleet - huis. Goede bedden en goed werkende airco's op de slaapkamers. Buiten een groot overdekt terras, waar het ook als het een keer regent, heel goed toeven is. Het grote zwembad met erachter het strand en de zee is echt een van de blikvangers in de prachtige tuin, die door de tuinman Putuh elke dag onderhouden wordt. Ook de Wifi werkt prima (dat hebben we wel eens anders meegemaakt op Bali...)

In huis wordt alles uitstekend verzorgd door lieve Kadek. Van een lekker ontbijt tot een overheerlijk diner, ze verzorgt het met heel veel plezier en is bijna teleurgesteld als je 's avonds een keer buiten de deur gaat eten... Ze is echt een schat!

Op afroep is een chauffeur beschikbaar, die je overal heen rijdt. Wij komen zeker nog een keer terug.

Echt super!!!

Marloes,
    29-8-2017

Geweldige huis met alle luxe voorzien. Super uitzicht en heerlijk gegeten daar.

Ook de chauffeur geweldig. Zeker de mooie waard om hier heen te gaan. Als wij weer naar Bali gaan komen wij zeker terug

Meer dan fantastisch

Luud en Jacqueline, Frank en Angela,
    19-5-2017

Wij, Luud en Jacqueline, mochten weer genieten van villa Saffraan. Voor onze vrienden was het de eerste kennismaking met Bali. Was voor hun een openbaring. Wij hebben met z'n 4-tjes een onvergetelijke tijd gehad. Een prachtig keurig onderhouden villa. Een geweldige staf. Zeker de lieftallige Kadek die ervoor zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ze zorgt voor je ontbijt, lunch, diner (en wat kan ze heerlijk koken). Ook zorgt ze voor vervoer om je naar de leukste plekjes te brengen. De tuinman Putu, die zorgt dat de tuin er iedere dag keurig uitzien en ook zorgt dat het zwembad schoon is. Twee weken Bali zijn voorbij voordat je het weet. We hebben ons heerlijk kunnen ontspannen en genoten van de vele mooie dingen die Bali te bieden heeft. Vergeet ook niet een tracking te maken door de Mayong. Gids Putu geeft heel helder uitleg over de lokale gebruiken en maak je kennis met een stukje authentiek Bali. Na afloop krijg je van Ria een overheerlijke uitgebreide lunch.

Zalige villa! Erg van genoten!

Eddy en Francine,
    28-3-2017

Een echte aanrader! Vriendelijk personeel en heel lekker eten!