Sorteren

Reviews over Lovina

Hemelse plek

Astrid
    9-1-2018

Wat een geweldige villa! we hebben door de jaren heen al heel wat keren in een villa op Bali gelogeerd, maar Villa Saffraan is werkelijk top! Een heerlijk - heel compleet - huis. Goede bedden en goed werkende airco's op de slaapkamers. Buiten een groot overdekt terras, waar het ook als het een keer regent, heel goed toeven is. Het grote zwembad met erachter het strand en de zee is echt een van de blikvangers in de prachtige tuin, die door de tuinman Putuh elke dag onderhouden wordt. Ook de Wifi werkt prima (dat hebben we wel eens anders meegemaakt op Bali...)

In huis wordt alles uitstekend verzorgd door lieve Kadek. Van een lekker ontbijt tot een overheerlijk diner, ze verzorgt het met heel veel plezier en is bijna teleurgesteld als je 's avonds een keer buiten de deur gaat eten... Ze is echt een schat!

Op afroep is een chauffeur beschikbaar, die je overal heen rijdt. Wij komen zeker nog een keer terug.

Echt super!!!

Marloes
    29-8-2017

Geweldige huis met alle luxe voorzien. Super uitzicht en heerlijk gegeten daar.

Ook de chauffeur geweldig. Zeker de mooie waard om hier heen te gaan. Als wij weer naar Bali gaan komen wij zeker terug

Fantastische plek

Nancy Passchier
    23-2-2016
    De staf is attent en lief, werkt hard aan het schoonhouden van de huizen en het onderhoud van tuin en zwembad van 15x8 m. De drie huizen hebben alle een prima badkamer met toilet en het grote huis Wantilan heeft zelfs twee badkamers.Hier logeren is een feest en alles wordt voor je gedaan van het regelen van je uitstapjes tot het doen van je was en er wordt elke dag door Ma Kim fantastisch gekookt. De schoonmaak, je was en het diner zijn inbegrepen in de huurprijs en voor de keuzemogelijkheden voor het ontbijt wordt een kleine vergoeding gevraagd. Het personeel spreekt wellicht gebrekkig Engels maar nog altijd beter dan wij Indonesisch en we komen er altijd samen uit. Wij overwinteren hier nu voor de derde keer en hopen nog vele jaren terug te komen.

Prachtige locatie met fraaie tuin!

Paradijselijk mooi!
    12-8-2015
    In het dorpje Kalibukbuk liggen de 3 huizen van Rumah Kita in een prachtige tropische tuin met royaal zwembad. De huizen zijn deels open en dat is heerlijk, je krijgt het gevoel op een veranda te zitten. De temperatuur is aangenaam, zeker 's nachts onder de klamboe. Het personeel is lief en behulpzaam. Ze houden alles goed schoon, wassen en strijken, maken je bed op en Ma Kim, de kok, zorgt dagelijks voor culinaire verassingen, ook vegetarisch indien gewenst. Wij waren hier 2 weken met 5 pubers en ook zij hebben erg genoten. Al gauw hadden ze contact met soortgenoten en zaten 's avonds bij het kampvuur op het strand of bij een bandje in een kroegje. En dat allemaal op loopafstand. Ik herken helemaal niets in de twee slechte recensies hieronder. Toen we om 22.00 uur arriveerden was de tafel gedekt en werd een complete maaltijd geserveerd, een fijn welkom na zo'n lange reis. Wij hebben een prachtige tijd gehad op Rumah Kita !!

Bali op zijn best

Ronald Schepers
    5-8-2014

Vrij uitzicht op zee. Groot zwembad. Prachtig, rustgevend ingericht huis met een geweldige staf. Wat wil je nog meer. Wij hebben vanuit hier de leukste en interessantste uitstapjes gemaakt van onze 4 - weekse vakantie op Bali. Op 10 minuten van de Villa de leukste heet water bronnen en een prachtig gelegen Boeddhistische tempel, een markt en vriendelijke dorpjes om aan het einde van de dag door heen te wandelen. Voor de deur van de Villa spreiden de vissers hun vangst van de dag uit op het strand en voor weinig geld nemen ze je graag mee. Snorkelen kan op verschillende plekken in de buurt. En dan het eten. iluh en Ekka maken de heerlijkste Balinese gerechten. Elke maaltijd was een feest. De twee dames zijn een feest. En ze spreken Engels.

Kortom, de perfecte locatie om Bali te ontdekken, te beleven en van te genieten.

Lovina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 350 reviews