Loučná nad Desnou

vakantiehuizen in Loučná nad Desnou

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Loučná nad Desnou

Reviews over Loučná nad Desnou

• 9Ladka Kolarik18-04-2008

Het gaat om een berggebied (Kouty nad Desnou) in Jeseniky (Noord-Moravië). Men kan met de auto bv. direct naar het skicentrum Cervenohorske sedlorijden. Er zijn in de omgeving mooie boswandelroutes. Het is niet zo druk zoals op de berg Praded - die is ook vanuit Kouty niet zo goed bereikbaar met de auto, men moet veel omrijden. In de bergen onder de berg Praded bevindt zich ook een gezellige kleine gemeente (kuuroord) Karlova Studanka. Het is een mooie omgeving en een gezellig gebied om in de bergen/natuur te wandelen en in de winter om de wintersporten te beoefenen. Eigenschappen: bergen, rust, dorps karakter, met auto goed bereikbaar, zeer frisse lucht en vooral naast de vakantiehuizen in de tuinen - zeer smaakvol drinkwater vanuit eigen waterput die door de gewonen waterleiding naar het huis kan stromen. Accommodatie: klein vakantiehuis voor 6 personen in Kouty nad Desnou "Chata Kouty", eigenaar: Marie Holinkova

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met familie in december 2007

• 8Sandra14-04-2006

Wij zijn in Loucna het afgelopen wintersport 2006 geweest en het is echt super om als beginner daar te beginnen. Het is er niet druk, en dat is zo heerlijk. Wij hebben daar een huisje van een gezin gehuurd, volgend jaar gaan wij zeker weer daar naar toe. Sávonds uit eten gaan is spotgoedkoop en ook nog eens heerlijk het eten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur