vakantiehuizen Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Top en relaxt verblijf met heerlijk eten.

Peter Meyer,
    18-9-2018

Fijn gastvrij verblijf gehad, Jan had ons opgewacht en de motoren in de garage begeleid.

Ria heeft voor mij allergie menu en was heel lekker.

Wij gaan zeker nog maal terug.

Jan en Ria bedankt

Prachtig gelegen, 100% Verwend door Ria en Jan

Greet KENENS,
    11-9-2018

Super rustige omgeving, perfect onderhouden logement , 100% verwend door Ria en Jan, die ons al meerdere keren in de watten hebben gelegd. Een aanrader voor familie- of vriendenbijeenkomst of teambuilding. Wij komen nog terug!!!!

Hier komen we zeker terug !

Ludo ( groep Franki),
    9-9-2018

Na een fikse wandeling en/of zware fietstocht is het een beetje thuiskomen in een authentieke, gezellige en o zo nette gite , waar bovendien ook nog lekker eten klaar stond . Een dikke duim voor Jan en Ria die er mee voor zorgden dat het weeekend top was

Ideale locatie en hosts voor een fietsvakantie!

Pieter,
    27-8-2018

De locatie is ideaal voor een fietsvakantie. Ruime kamers en gunstig gelegen ten opzichte van mooie colls zoals de Ballon d'Alsace en de Grand Ballon. 'S Avonds was het weer genieten van een drie gangen menu. Jan en Ria zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Voor volgend jaar hebben we al weer geboekt!

ideale bestemming weekend wielrennen

Rcvda,
    26-8-2018

Uitstekende groepsaccommodatie, schoon sanitair, half pension en vriendelijke eigenaren