• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

vakantiehuizen Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Top en relaxt verblijf met heerlijk eten.

Peter Meyer
    18-9-2018

Fijn gastvrij verblijf gehad, Jan had ons opgewacht en de motoren in de garage begeleid.

Ria heeft voor mij allergie menu en was heel lekker.

Wij gaan zeker nog maal terug.

Jan en Ria bedankt

Prachtig gelegen, 100% Verwend door Ria en Jan

Greet KENENS
    11-9-2018

Super rustige omgeving, perfect onderhouden logement , 100% verwend door Ria en Jan, die ons al meerdere keren in de watten hebben gelegd. Een aanrader voor familie- of vriendenbijeenkomst of teambuilding. Wij komen nog terug!!!!

Aanrader!

Gras
    12-8-2018

Ideaal voor een groot gezelschap, zeer vriendelijke beheerders en een super locatie!

Geweldig huis, op een paar min afstand skigebied

Kristel Van der Weerd
    3-2-2018

Wat een huis. Prachtige locatie. Hoog gelegen met mooi uitzicht over la Bresse dorp. Heerlijke ruimte. Wij waren met 6.volwassenen en 3 kleine kinderen en we hadden ruimte genoeg. Alle gemakken voorzien. Wij kunnen de houtkorrel kachel zeker aanbevelen. Wat een fijne warmte. Skigebieden gerardmer en la Bresse liggen in de buurt. Gastvrouw van dit huis heeft ons altijd fijn te woord gestaan en zeer vlot gereageerd. 4 slaapkamers maar de extra ruimte beneden ook goed als slaapruimte te gebruiken. Hele fijne badkamers met vloerverwarming. Genoeg keuken apparatuur en bestek/glazen in overvloed. De tuin is groot. Maar wel erg schuin. Wellicht wel oppassen met kleine kinderen. Geen minpunten te benoemen.

Super fijn huis!

Marije
    3-11-2017

We zijn alweer voor de derde keer op deze fijne plek geweest! Een keer in de zomer, een keertje wezen skiën en nu in de herfstvakantie.

Een heerlijk huis, met super bedden en mooie badkamers. Lekkere sauna en groot ligbad. De omgeving is prachtig: bergen, meren, super mountain bike routes en fijne wielren wegen.

Fijn dorp, prima supermarkt, gaaf klimbos. Genoeg te doen met de kids (5,7 en 9).

Het huis is altijd perfect verzorgd en schoon en de verhuurders zijn hele prettige mensen.

Wij komen graag weer terug!