Sorteren

vakantiehuizen Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Aanrader!

Gras
    12-8-2018

Ideaal voor een groot gezelschap, zeer vriendelijke beheerders en een super locatie!

Formidabel

Hans
    22-6-2018

Nadat ik in 2009 en 2010 al eerder bij La Vieille Colonie ben geweest, was ik van 16 tot 21 juni met mijn neef te gast bij Jan en Ria. De (succes) formule is al die jaren dezelfde gebleven. Voor een zeer acceptabele prijs, word je alle dagen verwend met heerlijke (zelfbereide) maaltijden, nadat je overdag prachtige fietstochten hebt kunnen maken met je racefiets. De locatie is een prima startpunt, om bekende en minder bekende Vogezencols, te ontdekken.

Geweldige accommodatie tot volgend jaar.

Gerrie
    19-6-2018

Afgelopen weekend alweer voor de 4e keer geweest en wederom hebben Jan en Ria ons perfect verzorgd. Geweldig!

Perfect voor groepen fietsers, vanuit st. Maurice kun je alle bekende cols uit de vogezen bereiken.

Bedankt voor de goede zorgen namens hele Tour for Life team!

Geweldig huis, op een paar min afstand skigebied

Kristel Van der Weerd
    3-2-2018

Wat een huis. Prachtige locatie. Hoog gelegen met mooi uitzicht over la Bresse dorp. Heerlijke ruimte. Wij waren met 6.volwassenen en 3 kleine kinderen en we hadden ruimte genoeg. Alle gemakken voorzien. Wij kunnen de houtkorrel kachel zeker aanbevelen. Wat een fijne warmte. Skigebieden gerardmer en la Bresse liggen in de buurt. Gastvrouw van dit huis heeft ons altijd fijn te woord gestaan en zeer vlot gereageerd. 4 slaapkamers maar de extra ruimte beneden ook goed als slaapruimte te gebruiken. Hele fijne badkamers met vloerverwarming. Genoeg keuken apparatuur en bestek/glazen in overvloed. De tuin is groot. Maar wel erg schuin. Wellicht wel oppassen met kleine kinderen. Geen minpunten te benoemen.

Super fijn huis!

Marije
    3-11-2017

We zijn alweer voor de derde keer op deze fijne plek geweest! Een keer in de zomer, een keertje wezen skiën en nu in de herfstvakantie.

Een heerlijk huis, met super bedden en mooie badkamers. Lekkere sauna en groot ligbad. De omgeving is prachtig: bergen, meren, super mountain bike routes en fijne wielren wegen.

Fijn dorp, prima supermarkt, gaaf klimbos. Genoeg te doen met de kids (5,7 en 9).

Het huis is altijd perfect verzorgd en schoon en de verhuurders zijn hele prettige mensen.

Wij komen graag weer terug!

Lorraine (Lotharingen) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 1189 reviews