vakantiehuizen in Lomnice Nad Popelkou

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Lomnice Nad Popelkou

Reviews over Lomnice Nad Popelkou

• 9rita01-03-2012

Leuke plaats

Leuke plaats met verschillende goede restaurants. Bowlingbaan, ijsbaan en winkels. Kort in de buurt van mooie natuurgbieden enz.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

februari 2012

• 7S. Morssink29-11-2010

Mooi dorp

Vele restaurants met verschillende menu keuzes. Heel mooi museum. Leuke kleine winkeltjes rondom het plein. Mooie omgeving Skischansen en langlauf route aanwezig. Je kunt er verschillende fiets routes volgen. Ik kom er zeker 4x per jaar

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8dennis28-01-2007

Heb het erg naar mijn zin gehad, met name harrachov sprak mij erg aan. Men zal mij daar vast nog terug zien.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 8De Dobbelstenen23-01-2007

Voor het eerst geweest, absoluut een aanrader. Leuk dorp met voldoende winkels en diverse restaurants, waar je goed en zeer voordelig kan eten. We zijn net terug, helaas geen sneeuw. Gelukkig maakt de omgeving alles goed, veel wandelmogelijkheden. Met de auto ben je in een half uurtje van alle bekende ski-oorden en ook in diverse leuke steden zoals Liberec, Jablonec, Turnov en Jicin. In anderhalf uur ben je in de stad Praag. De wegen zijn erg goed begaanbaar, en goed aangegeven. Wij denken er met veel plezier naar terug en gaan zeker nog eens weer heen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur