Reviews over Libníč

Prima vakantieadres voor groot gezelschap

Yvonne,
    7-9-2014

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie met 2 gezinnen in dit vakantiehuis. Alles was in orde en de eigenaresse is erg vriendelijk. Fijn dat er 2 badkamers zijn en boodschappen doen, kon om de hoek. In het hofje zit je lekker rustig en privé. We hadden heerlijk weer en de kinderen hebben dan ook veel gebruik gemaakt van het zwembad. Het uitstapje naar Cesky Krumlov was ook erg leuk.

leuk huis

Henk Bohmers,
    29-7-2008

Dit huis heeft een binnenhof met 2 overkappingen waar men goeden prive kan zitten. Achter het huis is een zwembad met water van zeer goede kwaliteit, in de schuur kan men tafeltennisen

Mevr: Neda Tasklova spreekt zeer goed duits en is zeer gastvrij