Lecchi in Chianti

vakantiehuizen in Lecchi in Chianti

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Lecchi in Chianti

Reviews over Lecchi in Chianti

• 7pimvandongen12-09-2015

Superklein plaatsje met goed restaurant

Lecchi is een gehucht. Wij zaten er in een appartementje in Il Crocino Di Lecchi. Het is een prima uitvalsbasis om allerlei mooie plaatsen te zien in de omgeving, met als bekendste plaats Siena op minder dan een half uur rijden. In het plaatsje zit een heel goed restaurant, er is een kerkje en een klein kapelletje. En dan ben je er alweer doorheen ;-)

• 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Jos en Carla26-06-2006

Een pittoresk dorpje met twee barretjes, waarbij je bij eentje kleine gerechten kunt bestellen, 1 supergoed restaurant en 1 winkeltje. Alles wat je nodig hebt is er te krijgen en het heeft een authentieke uitstraling waardoor een een echt toscaans dorpje is. Afstanden naar andere plaatsen zijn niet groot maar door de kronkelige weggetjes ben je niet snel even in bijvoorbeeld Siena. Maar allles goed te doen dus, mooie uitzichten en heerlijk relaxen. auto is wel een must. stranden zijn niet inde nabijheid maar daarvoor ga je ook niet naar Toscane

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur