Reviews over Längenfeld

Prima uitvalsbasis om in het Otztal te skieen

bramkolk,
    8-1-2015

In de week na Kerst hebben we een week gelogeerd in appartement 3 van de Lairer's Hof in Langeveld. Ruim appartement, schoon en vriendelijke eigenaren die op de begaande grond wonen. Direct aan de weg naar Solden en een keurig verwarmd ski-hok. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Knus huisje voor rustzoekers

H.,
    16-1-2014

Dit appartementje heeft een eigen keuken, badkamer en slaapkamer/woonkamer. Tussen de woonkamer/eetkamer en de slaapkamer zit geen wandje. Tussen de keuken en de woonkamer ook niet, daardoor komt de lucht van het koken overal. Op zich trekt de lucht nog aardig vlot weg. Verder ligt het huisje hoger gelegen in dorpsdeel Burgstein. Dit heeft geen toegevoegde waarde, want er is niet echt een groots uitzicht en je moet altijd met de auto de berg op en af als je iets wilt, terwijl je in het dal gebruik kan maken van de bus.

Prachtige Plek

Bep en Bert,
    7-11-2013

Mooi en schoon Appartement.

Ruime kamer en keuken.

Goed bed en mooie douche

Slimmer dan hotelkamer!

Mark,
    7-6-2011

Vorig jaar één nacht in het hotel overnacht ihkv een sentimental journey. Nu met 5 personen in appartement Philip overnacht. Dat heeft 2 slaapkamers met eigen badkamer, een ruime eetkeuken en een kleine zitkamer die we niet hebben gebruikt. Het was rustig, daarom kon persoon 5 in het naastgelegen appartement overnachten. De eigenaars zijn zeer aardig, flexibel en hulpvaardig. Ze regelen je brood voor het ontbijt en toegangskaarten voor Aquadome met korting. In het appartement is er gratis draadloos internet beschikbaar. In de keuken is een koelkast, een afwasmachine, een oven en een kookplaat. Twee nadelen hebben we geconstateerd, het appartement was koud omdat het buiten ook koud was en verder was het bed te kort (nl. 2 meter met een opstaand voeteneind). We hebben 2x diner gebruikt in het restaurant van het hotel en 1x ontbijt. Vooral de diners waren prima en zeer aan te bevelen. Prijstechnisch is het een aanrader maar verwacht niet al teveel sterren. De omgeving vergoedt alles.

End of the world...

mark,
    16-7-2010

Jeugdsentimenten... In de jaren 70 een paar keer hier met mn ouders geweest en nu op weg naar Italië nog s langs geweest. Het is een eenvoudig hotel waarvan de eigenaren hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. De locatie is echt fantastisch, boven het dorpje Gries in het Ötztal letterlijk aan het einde van de weg. Vandaaruit kun je prachtige wandelingen door de omgeving maken. De inrichting is simpel, er lijkt weinig te zijn veranderd door de jaren heen. De badkamer is simpel; de kamer heeft tegenwoordig wel een (kleine) TV, er is geen internet in de kamer maar als je t vriendelijk vraagt, mag je bij de receptie de computer gebruikt. Het eten is stevig en absoluut niet duur. Voor de kamer betaalden wij begin juli iets meer dan € 60 (incl. ontbijt). Behalve hotelkamers zijn er ook appartementen met een keukentje. In de kelder van het gebouw is er een sauna en een speelkamer voor kinderen.