vakantiehuizen in Ladispoli

We hebben een aantal aanbieders voor Ladispoli voor je op een rij gezet:

Reviews over Ladispoli

• 7Anita Kentson-Erkelens21-07-2015

Niet spectaculair

De plaats is overdag wel gezellig, maar 's avonds niks te beleven. Het strand ziet er gezellig uit, ook voor kinderen. Op sommige gedeelten een zwembad en speelattributen. Er wordt slecht duits of engels gesproken. Wij zouden er niet meer naar toe gaan.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2015

• 7jupeli23-08-2013

kleine stranden

kleine stranden met veel rotsen in het water wel leuke strandtenten met bijbehorende restaurants voor weinig geld.

• 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

juni 2013

• 8guy23-07-2010

Heel leuke plek, op 30km van Rome!

Ladispoli is een klein kuststadje dat vooral bij Italianen zelf gekend is. Je vindt er weinig of geen buitenlandse toeristen. Nochtans ligt het op slechts 30km van Rome waardoor het een goede uitvalsbasis vormt voor een strandvakantie die je dan combineert met wat cultuur opsnuiven in Rome. Met de auto een dik half uur, met de trein een klein uurtje. Nu het stadje zelf, is best leuk, heel wat winkeltjes, avondmarkt, terrasjes en door het aangename klimaat ideaal vertoeven. Het strand heeft zwart zand wat warm is aan de voeten maar duike even de zee in en je bent zo afgekoeld! We hebben er bij familie gelogeerd maar en zijn ook kleine hotels. Ik ga dit jaar in augustus 2010 terug. Het is er fijn vertoeven, la vita è bella!!!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10PIPPO CARUSO12-03-2009

UN POSTO PER VIVERE LAONTANO DAL CAOS DI ROMA

SONO IN PENSIONE ED HO DECISO DI STABILIRMI A LADISPOLI. LA CITTADINA E' MOLTO ATTRAENTE, POSTA PROPRIO SUL MARE (ED E' QUELLO CHE AMO), ANCHE SE LA BALNEAZIONE - SINCERAMENTE - NON MI SEMBRA CONSIGLIABILE. LA ZONA DOMITILLA, DOVE IO ABITO, E' MOLTO TRANQUILLA SI SENTONO SOLTANTO GLI UCELLINI ED IL CAOS TERRIBILE DI ROMA E' PER ME SOLO UN RICORDO. PER SCAPARE D ROMA E VIVERE TRANQUILLI, LA CONSIGLIEREI E POI......C'E' IL MARE ......

• 10Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met partner in maart 2009

• 0Duvel24-06-2007

Wij hadden een caravan gehuurd op een camping aan het meer van Bracciano in juni. Een dagje strand hebben we gedaan in Ladispoli. Het strand is zwart (heet, dus geen slippers vergeten). Dat maakte verder niet uit, we hadden een bedje en parasol gehuurd, heerlijk dus een dagje zonnen. Maar wat erg tegenviel: het zeewater was ronduit smerig. Heel troebel, je kon er niet doorheen kijken en er dreef van alles in. Wij hadden het idee dat het de "afvoer" van Rome zou kunnen zijn. Brrrr heel vies. Jammer. Maar wellicht lag het aan de periode of aan de windrichting???

• 4Stranden

Gereisd met familie in juni 2007

• 8Bianca19-02-2005

Klein italiaans plaatsje. Vriendelijke mensen, spreken alleen italiaans maar doen alles om je te helpen. Er komen hier alleen maar italianen. Weinig winkels enkele terrassen. Strand heeft zwart zand. Ligging is perfect heel dicht bij Rome. Dus perfect om strand en cultuur te combineren.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur