We hebben een aantal aanbieders voor Kreta voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kreta

Heerlijk vakantiehuis.

Fam Deeterink,
    5-9-2018

Kretahuis is een heerlijk vakantiehuis. Ruime badkamer, ruime keuken met meer dan voldoende inventaris. Grote tuin met terrassen (waarvan één met buitenkeuken/bbq) en olijfbomen. Er is altijd een plekje in de zon (of schaduw) te vinden. Goed terrasmeubilair, ligbedden en een hangmat. Centrale ligging, dicht bij dorpje en strand en centraal op het eiland: ideaal als basis om het eiland te verkennen. Contact met verhuurder is zeer prettig. De informatie die door de verhuurder verstrekt wordt is zeer compleet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Kroeze,
    26-8-2018

Het Kretahuis is een prima plek om Kreta te ontdekken. Het huis zelf is super. Erg ruim en schoon. Kokkini Chani is een leuk plaatsje met alle voorzieningen. Heraklion en Chersonios op korte afstand.

Al met al een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Genoten van een échte, heerlijke vakantie.

Brigitte,
    9-8-2018

Dankzij Het Kretahuis twee weken genoten op Kreta met het gezin (twee kids van 15 + 17). Wat een heerlijke plek: ruime binnen- en buitenruimte, heerlijke bedden, fijne ventilatoren, heerlijke binnen- en buitendouche, gezellige buitenkeuken, drie terrassen om uit te kiezen, fijne strandbedden en een lekkere hangmat. Belangrijk een uitstekend werkende WIFI. Het stand is op minder dan 5 min loopafstand en moet zeker 's avonds ook bezocht worden voor een mooie zonsondergang. We hebben genoten van het binnenland, de stranden aan de noord en de zuidkust, de verschillende hoogvlaktes en dorpjes en steden. Lekker gegeten. Onze kinderen hebben een geweldige dag gehad in Watercity (5 min. rijden). Sommige dagen was het jammer dat het huis de wind tegenhield; we konden wel een windje gebruiken. De kinderen hadden nog wel een zwembad als wens. (Blijven dromen.) We kunnen dan ook zeggen dat het een geslaagde vakantie was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch huis en heel centraal gelegen.

Reinder en Hennie,
    15-7-2018

Wij hebben weer genoten van ons verblijf in Kretahuis. Je vertoeft hier tussen de Grieken maar bent ook weer niet ver verwijderd van de toeristenhotels en bezienswaardigheden. Compleet huis met prachtige buitenkeuken met grote barbecue, terrassen in zon en schaduw, wasmachine, grote koelkast/diepvries etc. Mooie stranden dichtbij en ook het ongerepte binnenland. Wij zijn al meerdere keren in Kretahuis geweest en altijd alles goed geregeld. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig.

Jacqueline,
    16-6-2018

Vrijstaand huisje boven op heuvel.

Prachtig uitzicht ruim balkon.

Fantastisch restaurant vlakbij

Gastvrije eigenaren

Fijn huisje beneden aan de heuvel ook supermarkt. Goede busverbinding naar Chania

Nadeel is dat je de heuvel altijd weer op moet lopen dat is vrij steil maar goed voor de conditie😊

Gereisd met partner in oktober 2017