vakantiehuizen in Koudum

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Koudum

Reviews over Koudum

• 2R.R. Nijland09-12-2020

Nooit meer

Met mijn kinderen en partners 2 veranda woningen gehuurd. Smerige huizen met allerlei gebreken, wc 's stonken bij aankomst al naar urine. Bedden waren vreselijk en niet meer van deze tijd, badkamers vies. Receptie zeer onvriendelijk, mijn zoon kwam wat later aan op de camping en ik kreeg na een kwartier al een aanmaning in mijn mail om het bedrag van €5 te komen betalen. Zeker geen 5 sterren waard.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Zorg voor natuur

september 2020

• 9Henk Reuvers10-06-2019

Heerlijk aan het water

Voorseizoen op de camping.geen enkele laadpaal voor je auto te vinden.welkom in Friesland

• 9Stranden

juni 2019

• 9Marijke27-11-2018

fantastisch

Koudum is een gezellig dorp met mooie en actieve kunst galeries een groenteboer voor de heerlijke Koudumseboontjes. een grote supermarkt die heel lang open is ( zeker voor een dorp) en vele kleine goede restaurantjes , je krijgt hier echt een vakantie gevoel. Plaats alleen niet je fiets bij de buren ( in de heg) dan wordt de bewoonster woest op je. Maar verder is bevolking gezellig en de omgeving nodigt uit om veel te fietsen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Familie W05-10-2018

Heerlijk rustig in naseizoen

Leuk, rustig plaatsje. Niet veel eetgelegenheden. Maar dat zochten we ook niet.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2018

• 8Copier30-08-2018

Nog wel eens.

Verrassend leuk en in de omgeving is rede-lijk veel te doen.

• 8Sfeer in stad

juli 2018

• 6Gaby en Wim02-08-2018

We hebben het er toch gezellig en fijn gehad.

Onze B&B Perruque was helemaal top. Maar het dorp Koudum vonden we helemaal niks. Als je van de rust houdt dan zal je het er fijn vinden. Gelukkig waren de restaurants Kuilart en Galadammen vlakbij om lekker te eten. En het was leuk om er in de buurt te fietsen, naar o.a. Workum, Hindeloopen en Stavooren.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Van Daele21-06-2018

Een aanrader voor rust zoekers met vakantiegevoel.

Gebied voor rust zoekers, maar die toch met een vakantiegevoel, door het water en de vele boten, uren fietsplezier kunnen beleven. In ieder kustplaatsje is de horeca voldoende aanwezig en genietbaar. De bewoners zijn er heel vriendelijk. Een aanrader.

• 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Mevr. Jansen13-02-2018

De moeite waard !

Top ! Leuke dingen te doen in koudum, paar restaurants, kroegjes. Grote supermarkt, DA alles wat je nodig hebt. Fijne haven. Mensen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving met veel water en een groot meer die aan koudum grenst. Mooie fiets routes. Zeker aan te raden !

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Johan Muizelaar29-08-2017

Koudum is een rustig klein plattelands dorp.

Koudum heeft een prima winkel bestand voor zo,n klein dorp met een zeer actieve bevolking om het dorp goed leefbaar te houden. De omgeving is prachtig voor een mooie rustig vakantie. Met name aan te raden voor gepensioneerden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Embrechts11-08-2017

Fijne plaats

weekmarkt en supermarkt, rest Spoorzicht.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2017