vakantiehuizen in Kotor

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Kotor

Reviews over Kotor

• 9Amber30-10-2018

Sprookjesachtig mooi!

Wij hadden een week lang een appartement in Dabrota, buitenwijk van Kotor, genaamd Jakovic. Dit appartement was heel goed betaalbaar en vooral een onbetaalbaar mooi uitzicht vanaf het ruime balkon. Je keek zo op de baai, de dorpjes aan de overkant en de bergen. Prachtig! Het was een uur lopen van de oude stad van Kotor. Dat is een mooie wandeling. Ook veel terrasjes langs het water waar je voor een leuk prijsje een drankje drinkt met echt betoverend uitzicht馃槏. De oude stad van Kotor wordt door veel toeristen bezocht maar is echt erg mooi. Oude straatjes en je moet vooral lekker gaan dwalen. Het is ook echt de moeite waard om de klim naar boven naar het oude fort te doen(rustig aan en bij voorkeur in de ochtend als het niet zo warm is). Je wordt beloond met een prachtig uitzicht. Openbaar vervoer is er ook goed te doen en je kunt gemakkelijk een ander plaatsje bezichtigen. Ik vond Budva en Perast ook erg leuk. Montenegro: een aanrader!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Vera24-09-2018

Een pareltje!

Kotor in Montenegro is Dubrovnik in het klein zeggen ze. Het is ca 2-3 uur rijden vanaf Dubrovnik, de tijd hangt af van de drukte bij de grens. Ik vond het een geweldig mooie oude stad(je), staat niet voor niets op UNESCO World Heritage site. Gezellige smalle steegjes, prachtig uitzicht over de baai vanaf het klooster en heerlijk eten. Helaas hebben de cruiseschepen Kotor ook gevonden, waardoor het overdag erg druk kan zijn. Vriendelijke mensen, helder water en alles zeer goed onderhouden en schoon. Hier kom ik graag nog een keer terug.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2018

• 8S. Thijssen14-04-2018

Prachtig stadje aan een mooie baai in Montenegro. Bovenop de berg Lov膰en prachtig uitzicht op Kotor. Zeer vriendelijke mensen, zowel overnachting als eten en drinken zeer betaalbaar.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jelle de Patet06-05-2017

Een bijzonder fijn adres en plek om te zitten

Recht tegenover het hotel aan het strand zitten. Schitterend uitzicht op de baai van Kotor met zicht op komende en gaande cruiseschepen. Rustige plek buiten de drukte van Kotor zelf. Kotor zelf is schitteren. 2016 zijn wij er geweest met eigen auto. Op de route vanaf Nederland hen je de mogelijkheid diverse mooie steden te bezoeken. B.v. Sibenik, Trogir, Split, en Dubrovnik. Ons is de hele reis bijnzonder goed bevallen. Montenegro is ook bijzonder mooi wij hebben er genoten.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2016

• 8Frank18-09-2016

prachtige "fjord"

Kotor zelf was mooi, maar moet het voor ons wel afleggen teen Dubrovnik. Niettemin een aanrader, mooi stadje. Leuk is de klim naar het fort, maar goed schoeisel voorzien : treden zijn nogal glad 茅n je moet af en toe naar de keien uitwijken als het druk wordt. Uitzicht boven is natuurlijk fantastisch.

augustus 2016

• 9Cindy09-11-2014

Super!

Kotor is een mooie (ommuurde) stad die ligt in een mooie omgeving. Het is de moeite waard om - als je goed ter been bent - naar het fort op de berg te klimmen. Je kunt ook tot het kerkje halverwege gaan. Bij het fort heb je een schitterend uitzicht!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Henk14-09-2013

Het meer en de omgeving prachtig !

Net als in Dubrovnik wordt Kotor iedere dag overspoeld met dagjesmensen en toeristen. Het meer van Kotor en de de machtige bergen eromheen, schitterend. Huur een auto en rijd door het Lovren natuurpark naar Cetinje. Een prachtige slingerende smalle bergweg. Je kunt dan ook mooie foto's maken van de hele baai. Dan hoef je niet de trappen te lopen naar het fort boven Kotor. Uitgaansleven in Kotor minimaal.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Natalia i Danusia13-01-2013

Bardzo 艂adnie

Kotor to bardzo klimatyczne, spokojne miasteczko, w kt贸rym warto przespacerowa膰 si臋 po pi臋knej star贸wce z w膮skimi uliczkami i wiekowymi budynkami.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10Marek29-08-2012

ok

By艂am w Czarnog贸rze 2 lata temu, w Kotorze by艂am na wycieczce jednodniowej, miasteczko ca艂kiem ok. Miasteczko jest zabytkowe. Panuje tutaj wyj膮tkowa aura, magiczna atmosfera, kt贸rej dodaj膮 w膮skie, kr臋te uliczki.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 8marek16-08-2012

super

Miasto 艂adne, jednak nie du偶e. Mo偶na je zwiedzi膰 w jeden dzie艅. Bardzo historyczne i klimatyczne. Polecam wdrapa膰 si臋 na mury miasta, kt贸re wchodz膮 na stok wzg贸rza, sk膮d wida膰 pi臋kn膮 panoram臋 okolicy. Zdecydowanie nie jest to miejsce dla tych, kt贸rzy nastawiaj膮 si臋 na le偶enie na pla偶y. Je艣li kto艣 zateskni za typowo nadmorskim kurortem turystycznym - polecam wybra膰 si臋 do Budvy - ca艂kiem niedaleko.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur