Klippan / Svenstorp

We hebben een aantal aanbieders voor Klippan / Svenstorp voor je op een rij gezet:

vakantiehuis Klippan / Svenstorp

Reviews over Klippan / Svenstorp

Een echte Zweedse sommarstuga

Frederiek,
    29-8-2015

Gezellige sfeer, heerlijke tuin met gezelschap van zonnende salamanders. De stromende beek geeft een heerlijk geluid. De boomgaard is fijn als je schaduw nodig hebt en er is ook genoeg ruimte voor de zon. Alles in het huis is ruim aanwezig qua serviesgoed en bestek.

De doucheruimte is wat klein en aan het geluid van de waterpomp moet je even wennen maar het laat je ook gelijk weten of de douche 's morgens vrij is. Ook een voordeel dus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige plek

van de Brug,
    28-8-2015

Prachtige ligging. Ruime woning waar we een prachtweek hebben gehad. Het 'vlakke' Skane is in dit gebied opvallend heuvelachtig. En wat een diversiteit aan vogels en wild zowel bij het huis als ook onderweg in de omgeving! Kullaberg en Söderasen zijn aanraders om te bezoeken.

Minpuntje: Gras in de tuin was bij aankomst behoorlijk lang; onhandig voor onze kleinste dreumes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zo mooi in de natuur gelegen

Henk Worp,
    14-7-2014

Stuga in snälleröd is een zeer welgelegen en volledig ingericht echt zweeds huis Als u voor rust, natuur en binnen redelijke afstand allerlei bezienswaardigheden op vakantie gaat,is dit een perfect huis ,zeker gezien de prijs

Gereisd met partner in juni 2014

Rustgevende vakantie!!!

HS,
    2-9-2013

Wij hebben met het gezin (ouders en 2 zoons (25 en 23) en hond een week gebruik mogen maken van de mooie stuga. Er het is een enorm mooie omgeving waarin de stuga zich bevindt. De inrichting is voor nederlandse gewoontes 'gedateerd' maar wel voorzien van alle mogelijke luxe die je in een gewoon huis ook hebt (tv, internet, oven etc.)

In de omgeving van de Stuga zijn voldoende bezienswaardigheden, als vraagt het er wel om om even goed te zoeken op het internet en in de vele gidsen vd omgeving van de Stuga.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi huis en tuin

Janl,
    26-8-2013

Veel ruimte in en om het huis. Lekker om even helemaal niets te doen. In de buurt kan je kanotochten maken, maar dan houdt het ook wel zo'n beetje op...

Gereisd met partner in augustus 2013