Reviews over Kevelaer

erg mooi vakantiehuis

VCH Helden,
    17-3-2014

Met de vriendengroep een weekeind door gebracht in dit mooie vakantie huis. Geweldig terras en leuke ruimte voor een potje tafeltennis of dart. Ook in de woning div. spellen al aanwezig. Zeker een aanrader voor deze prijs. Bij de boerderij die er achter ligt kun je leuke activiteiten ondernemen.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sobere accomodatie

Jansen,
    16-9-2013

Alles netjes verzorgt, Helaas is alles zeer sober ingericht. De douches zijn zeer krap en het water blijft staan. Ook de afstapjes in huis zijn niet heel praktisch. In de omgeving zijn diverse leuke dingen toe doen.

Gereisd met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Topverblijf!

lindsey,
    19-3-2013

Bij aankomst was de locatie keurig netjes opgeruimd en was alles aanwezig wat er nodig was. Het eten werd verzorgd door de eigenaren en was erg lekker. Goede bedden, goede sanitaire voorzieningen en er is genoeg te doen in de buurt. Ook op de boerderij is er genoeg ruimte om leuke dingen te doen. Wij hebben als groep een erg fijn verblijf gehad en zullen hier absoluut nog eens terug komen. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

Familie Badal-Somair-Jairam,
    8-8-2011

We zijn met de familie voor een family weekend hier naar toe geweest. Accomodatie is geweldig. Vooral de 2 keukens; het enige min puntje was dat er wat meer toiletten bij zouden kunnen. Daarnaast de tuin, boomgaard , met tuinhuisje, hangmatten , barbeque etc in 1 woord fantastisch. Ook de ontvangst als heel positief ervaren. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)