We hebben een aantal aanbieders voor Katwijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Katwijk

Genieten

Sophie,
    20-11-2018

Erg gezellige huisjes en een mooi park!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch!

Moniek,
    29-3-2018

Mooie, knusse vakantiehuisjes op een top locatie! Van alle gemakken voorzien en erg leuk ingericht. Heerlijk voor een ontspannen vakantie. Wakker worden met uitzicht op zee en heerlijk in het zonnetje zitten onder de veranda. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2018

Slaapstrandhuisje aan de Katwijkse kust

Sabine Brand,
    1-7-2017

Strandhuisjes van Kust zijn ern ware beleving, vanaf het moment dat je het strand oploopt naar de mooi i gerichte huisjes begint je vakantie. Vanaf het terras kijken naar de branding, je spelende kinderen en de zon die zakt in de zee. Het huisje is compleet ingericht en voorzien van alle gemakken. Katwijk aan zee kent heerlijke strandtenten, een leuk zwembad en mooie duingebieden. Kortom tot rust komen aan de kust!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Wow!

Susanne,
    13-3-2017

Wakker worden op het strand met je eigen espresso apparaat, wat een droomervaring. Door het windscherm kun je heerijk uit de wind in de zon zitten. Dus ook in het vroege voorjaar helemaal prima. De strandtent naast de huisjes brengt op verzoek heerlijk eten en koele drankjes aan de voordeur dus puur genieten in deze leuke huisjes. Wij zijn er volledig tot rust gekomen.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch!

Anne,
    20-10-2016

De beste strandhuisjes van Katwijk. Ruim, comfortabel en compleet. De huisjes staan op enige afstand van elkaar en maar 6 op een rijtje. Hierdoor veel privacy, een groot "eigen" strand en rustig genieten van het oneindige uitzicht op zee.

Alleen maar genieten!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016