vakantiehuizen in Javornik

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Javornik

Reviews over Javornik

• 8Ronald Kerkhof09-01-2012

Mooi gebied voor winter en zomer

zeer sprookjesachtige omgeving

• 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2011

• 0Mirjam Trip03-01-2012

sprookjesachtig

De omgeving is sprookjesachtig mooi, in het reuzengebergte. Prachtig gebied met goed onderhouden pistes. Eten en drinken is heel betaalbaar, en er is een hele grote supermarkt in de buurt

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2011

• 7Van Camfort13-09-2010

Javornik niets te doen maar..

In Javornik zelf is niets te doen. Is maar één straat met huizen. Geen winkel, café of wat dan ook. Het ligt echter zeer centraal om uitstapjes te maken. Ook zeer centraal in de winter voor verschillende wintersportgebieden. Wij hebben uitstapjes gedaan naar Cesna Hora, Pec pod Snesku, Kutna Hora, Vrchlabi, Trutnov, Turnov en de zoo in Dvur Kralove. Op 20 minuten rijden een grote supermarkt in Trutnov(Albert = Albert Heijn) Ook is er een Lidl, Coop en Nettorama.

• 8Sfeer in stad

augustus 2010

• 9Yolanda08-03-2010

Heerlijke vakantiewoning in een super omgeving

Sedert 3 jaar boeken wij onze vakantie via internet. Via de site vindt je zowel Javornik I als II. Beide huizen zijn aan elkaar geschakeld en kunnen via een (gesloten) deur benaderd worden, dit is handig als je met de hele familie bent. Zowel Javornik I als II hebben alle luxe en meer die je nodig hebt voor een fijne vakantie. Er is een vaatwasser, wasmachine, droogtrommel, grote oven en sfeervolle haard, tevens is er in beide huizen een aparte douche en aparte badruimte. Of wij er nu in de winter of in de zomer zijn, het is er altijd geweldig. De omgeving is fantastisch mooi, met al dat groen en de bergen. De tuin die er omheen licht is dermate groot dat je je wandelschoenen aan moet trekken, zomers kun je heerlijk genieten van het zonnetje in de tuin of lekker badmintonnen bv. In de direkte omgeving vindt je het stadje Trutnov, dit bied je alles voor een fijne vakantie. Er zijn heel gezellige restaurantjes met heerlijke gerechten voor een zeer lage prijs.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Albert25-09-2009

Rustig dorpje in Reuzengebergte

Javornik valt onder de gemeente Rudnik en is een rustig klein dorpje. Er zijn hier geen winkels en of uitgaansgelegenheden. Voor de rust zit je hier helemaal goed. Een supermarktje zit op zo'n 5 km van het dorp in Rudnik. De grote supermarkten en uitgaansgelegenheden zitten op zo'n 20 km.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Ab16-08-2006

Javornik is een rustig gelegen dorpje met geen uitgaansgelegenheden. Voor kroegen en disco's zal je een stadje op moeten zoeken in de omgeving. Een supermarktje vind je in Rudnik waar Javornik onder valt. Of je kan naar Trutnov voor de Hypernova een supermarkt van de Ahold waar ze van alles en nog wat hebben. Voor de rust zit je in Javornik het best. Ski mogelijkheden in omgeving, en ook is er in de omgeving van alles te doen maar zal je wel afhankelijk zijn van de auto.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving