vakantiehuizen in Jaipur

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Jaipur

Reviews over Jaipur

• 8Aamc Janssen19-09-2018

Schitterend en fotogeniek

Prachtig groot fort, hier kun je of te voet of met kleurig geverfde olifant naar boven. Dit wordt eigenlijk afgeraden door dieractivisten en reisorganisaties. Hier kun je de nodige uurtjes doorbrengen

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Ah Samu20-07-2015

Beautiful

Mooi plaats op reis te gaan

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2015

• 8Ronald11-04-2015

Mooie stad

Mooie stad met prachtige gebouwen. Typisch indiaas straatleven wat altijd weer indrukwekkend is

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2015

• 8Lex03-05-2014

Een van de mooiste steden van Rajasthan

Jaipur is de hoofdstad van Rajasthan. Jaipur wordt ook wel 'De Roze stad' genoemd' omdat alle gebouwen in de oude stad volgens de wet in een dieproze kleur geschilderd moesten worden. De stad is vooral bekend om zijn kunstnijverheid: sieraden, emaille voorwerpen, handbeschilders textiel en beeldhouwwerk. Maar bovenal is Jaipur gewoon een kleurrijke stad met heel veel bezienswaardigheden. Bezoek in ieder geval: het City Palace, het observatorium Jantar Mantar, het Paleis der Winden (Hawa, Mahal) en even buiten Jaipur, het Amber Fort.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 2009

• 10Raymond02-04-2014

Prachtige paleizen

Wij bezochten achtereenvolgens : paleis van de Rajpoet maharadja's, de Samode Haveli, het City Palacehet astrologisch observatorium van Jantar Mantar. Een hele kluif maar de moeite!

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 10Saheb05-08-2013

great palace

wonderful destination...its capital of rajasthan

• 10Uitgaanslevenn

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 8Dave en Naomi18-06-2013

Onvergetelijk

Als onderdeel van onze rondreis door India konden we Jaipur moeilijk overslaan. The blue city. Vanaf het uitzichtpunt bij het Mehranghar Fort kun je heel goed zien wat daarmee bedoeld wordt. Van alle plaatsen die wij aangedaan hebben, blijft Jaipur ons het beste bij. Wij hebben met een riskja driver een tour gedaan, hij liet ons aan het eind van de dag zelf een prijs bepalen. Wij hebben hem - als ik het me goed herinner - 2000 Rupees gegeven. Dat moet voor hem een topdag geweest zijn. Maar hij is de hele dag bij ons geweest, heeft netjes gewacht, vertelde ons honderduit en we mochten aan het eind van de dag zijn gastenboek tekenen (hoewel hij zelf geen woord Engels leest).

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2009

• 7tjeerd_11225-04-2013

Roze stad!

Dit is de Roze Stad, en de hoofdstad van Rajasthan. Het is erg toeristisch, maar als je daar een beetje doorheen kijkt een mooie en echt Indiase stad.

Gereisd met partner in januari 2010

• 10mike pearson10-10-2012

pefect to relax

free wifi. free ping pong and great roof top patio, great place for a nights sleep

• 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in september 2012

• 8Jan-Nelwendels16-06-2012

Mooie stad.

Een stad waar van alles te zien is. Ga naar de Albert Hall die in 1876 gebouwd is, of het Fort Amber (heel bijzonder) Geniet van alles wat er door de straten voorbij komt en zie wat en hoeveel men op een kar of een fiets kan laden en ik kan zeggen dat is zeer, zeer veel.

• 8Cultuur
    • 7Omgeving