Sorteren

Reviews over accommodaties in Isle of Wight

Aangename verrassing voor een voordelige prijs

mvdn
    25-10-2011

In de herfstvakantie bezochten wij ZO Engeland en wilden een paar dagen naar Isle of Wight. We boekten last minute en een aantal opties waren al vol. Via een gids van de tourist info kwamen we op dit adres. 3 Nachten voor 105 pond (beddengoed meenemen of huren). Dat was goedkoop (gemiddeld hotel/B&B was 90 Euro p.n. voor een familiekamer). De buitenkant was simpel; oudere, vierkante blokken huisjes (met nieuwe kozijnen). We hadden huisje 169 gelegen aan een groot grasveld met uitzicht op zee, dus dat was goed. Toen we binnenkwamen waren we aangenaam verrast. Klein, maar schoon en een een vrij nieuwe inrichting met alles en meer dan we nodig hadden (oven, magnetron, koelkast, vriezer, wasmachine, etc.) met 2 slaapkamers. Er lagen spelletjes, boeken, informatie over het eiland. Zelfs voorraden zoals vuilniszakken, lucifers, reservelampen, etc. We hebben ons prima vermaakt en raden deze lokatie graag aan. We konden ook nog vrijkaartjes voor een zwembad en golf krijgen.