vakantiehuizen in Hooghalen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Hooghalen

Reviews over Hooghalen

• 9Chantal de Haan28-09-2020

Ontzettend genoten

Heerlijk comfortabel in de natuur gelegen mooi park, jammer dat t zwembad zo eenvoudig was.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

september 2020

• 5Helen15-09-2019

Weinig te beleven

Weinig te beleven. Supermarkt en bakker aanwezig

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 7Vreugd26-08-2019

Saai dorp, maar mooie omgeving.

In Hooghalen zelf is niet veel. Een kleine supermarkt, Coop, dus relatief duur. Wat restaurantjes, snackbar. Maar mooie omgeving.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Veldman18-07-2019

Waar je ook komt in Drenthe de sfeer is ontspannen

We hebben 3 dagen (16-18 juli 2019) in een safaritent gelogeerd op Camping Tikvah. We wilden eigenlijk een B&B maar konden daar niet met onze hond terecht. We zaten op een rustige camping van alle gemakken voorzien ( o.a. goede bedden, keuken met koelkast, tuinstoelen), ontspannen sfeer en midden in de natuur: prijs/kwaliteit top. Het ligt heerlijk centraal. Campingbaas vriendelijk. Sanitaire voorzieningen zijn nieuw en brandschoon. Onze zoon van 18 jr is langsgeweest. Voor hem is hier te weinig te doen. In de omgeving veel te beleven: Westerbork, Orvelte, uitgestrekte natuurparken ( in de uitgestrektheid van het landschap kom je bijna niemand tegen). In restaurant Wapen van Schotland prima gegeten.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marieke de Groot13-06-2019

Het is super fantastic. En mooi

Het is een hele mooie omgeving daar waar je lekker tot rust komt. Je kunt er heerlijk fietsen.

• 9Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Henk11-06-2019

Heerlijke plek centraal in Drenthe

Hooghalen is een leuke plaats, geschikt als uitvalsbasis voor uitstapjes in de provincie. Voor rustzoekers ideaal. Er is één restaurant met prima keuken, en supermarkt en wat (snack) horeca. Op slechts 7 km van Assen als je een stad wilt vm bezoeken en eenzelfde afstand van Beilen, wat ik zet de moeite waard is. Vlak bij herinneringskamp Westerbork en vlak bij bos. Wandelen en fietsen is heel goed te doen.

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Peter Rutten07-06-2019

super mooie omgeving en erg vriendelijke mensen.

Wij waren met 10 personen in een huis op het park het grote zand, boodschappen gedaan in Hooghalen, fietsen gehuurd in hooghalen, naar Wildlands geweest en naar Hattem, het Nederlands . Ook hebben wij gewandeld in het natuurgebied de Drentse Aa.

mei 2019

• 7Klaas15-04-2019

Prima uitgangspunt voor Drenthe te ontdekken.

Hooghalen is klein dorpje langs A28. De Coop en Bakker zijn aanwezig. Ook fietsverhuur Schreur is er en heeft prima fietsen voor redelijke prijs.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2019

• 8Manjo Posthumus15-10-2018

Gezellig en ontspannend

Fietsen meenemen of huren . Prachtige omgeving om te fietsen.Westerborkkamp op loopafstand.Zeer interessant .Ook andere bezienswaardigheden allemaal op te halen bij de receptie. Veel vogeltjes bij de bungalow ,dus als vogelliefhebbers druk om ze te herkennen. Assen, Emmen,Beilen en Orvelte. Allemaal gezellige plaatsen .

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Ton van Loon25-07-2018

Een geweldig verblijf gehad in een mooi park

Een rustig park met een vriendelijke ontvangst.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018