We hebben een aantal aanbieders voor Holwerd voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Holwerd voor je op een rij gezet:

Reviews over Holwerd

Geweldig genoten samen met ons clubje.

Marion,
    30-6-2018

Wij hebben in de Stelpshoeve een heerlijk weekend gehad.

Genoeg slaapkamers, grote binnen ruimte waar we door het schitterende weer alleen s avonds met eten hebben gezeten. Keuken prima voorzien van allerlei apparatuur.

Wat handig was voor onze groeps diners.

Qua inventaris was het glaswerk het enige minpunt. Dit was een allegaartje aan van alles qua type glaswerk en te weinig gewone glazen.

Verder geweldige service van Johan de eigenaar. Als we hem appte of belde dat er iets tekort was kwam hij langs en vulde dat aan. Bijvoorbeeld grote koffiefilters en vuilniszakken.

Op de dag van vertrek maakte het ook niet uit hoe laat we vertrokken dus daardoor een relaxte zondag gehad.

Ondanks reviews dat het er niet schoon zou zijn. Toen wij aankwamen was het schoon, niks gezien van wat ervoor over geschreven was.

Misschien een tip als je daar huurt. Stel je vraag of geef je "klacht" meteen door en geef de verhuurder de kans om te helpen!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Kleine maar fijne plek, ideaal voor uitstapjes.

Joey en Sharon,
    11-6-2018

Hier leer je het kleine weer waarderen. Het ontbreekt je aan niets. Heerlijk dorps en alle voorzieningen in de nabijheid. Een fantastische plek als uitgangspunt voor diverse uitstapjes. Wij hebben er genoten!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig

Marga boltjes,
    28-9-2015

Wat een geweldige plek! Zeer gastvrij ontvangen! Johan belde ruim van te voren op om te vragen of hij iets voor je kon doen! Ook daar aan gekomen een warm welkom! Wij hebben er met onze familie het super gehad! Ruime slaapkamers, goed uit geruste keuken en veel zit groepjes in de zeer ruimte woonkamer! Compliment hoor!

Gereisd met vrienden in september 2015

Voor herhaling vatbaar

Rik,
    20-5-2013

Prima Pinksterweekend gehad bij zeer gastvrije eigenaar Johan !

Gereisd met vrienden in mei 2013

Heerlijke groepsaccomodatie, zeer aan te bevelen

Ronny beerling,
    11-2-2013

Afgelopen weekend hier ons familieweekend gevierd. Een heerlijk huis wat van alle gemakken is voorzien. Iedereen een eigen slaap/badkamer en een hele gezellige huiskamer met echte bar. Voor de kinderen een aparte speelhoek met computers en overal, ook op iedere slaapkamer een tv.

De keuken van alle gemakken voorzien en de eigenaar Johan zorgde dat alles er was, een prima gastheer die met alles klaar stond en meedacht.

Voor ons wat dit de beste groepsaccomodatie in jaren

Johan dank je wel

Gereisd met vrienden in februari 2013