Sorteren

Reviews over Heusden - Asten

Heerlijke groepswoning en ontvangst

Fam Laurijssen
    14-11-2018

Wij hebben in de herfstvakantie met onze familie (8 volwassenen en 7 kinderen) verbleven in de schitterende groepswoning De peelvennen.

Ontvangst: zeer vriendelijk met koffie, thee, ... en tips zoveel je wil

Huis: ruime woning - eigen sanitair per kamer pure luxe - goede bedden - ruime leefruimte en keuken - hygiëne zeer goed - spelletjes en DVD's aanwezig - folders voor dagje uit ook aanwezig.

Tuin: zeer veel ruimte (afgesloten deel met schommel, trampoline, zandbak ideaal voor kleinere kinderen), voetbalveld, volleybalnet, basket ring, jeu de boules baan en als kers op taart mooie speelschuur met veel voorzieningen als pingpong, pooltafel, speelmateriaal voor buiten, go cars, ...

Het was top: de kinderen (en wij ook) vonden het alleen te kort en wilden nog meer aan huis zelf blijven spelen, relaxen!

Groetjes Fam Laurijssen

Super en prachtige lokatie met gastvrij ontvangst!

M. Meulenbroeks
    2-8-2018

We hadden een geweldige bed en breakfast met ontzettend gastvrije en vriendelijk mensen. Accomedatie was helemaal nieuw en compleet ingericht, ontbijt was zeer goed!! Zeker aan te bevelen!!

Top accomodatie, rustig gelegen nabij natuurgebied

Fam. Zuidgeest
    8-7-2018

Waanzinnig mooi huis, ruim opgezet, met prima kamers, en ruim voldoende mooie toiletten en badkamers.

Super weekend gehad met de hele familie met kids van 2 t/m 14 jaar.

Zeer veel speelmogelijkheden, en ook de kruiwagen met hout due we kregen voor de vuurkorf ging natuurlijk op!

Absolute aanrader.

M Wassen
    19-9-2017

Wij hebben samen met onze kinderen en kleinkinderen ons gouden huwelijksfeest gevierd in jullie geweldige accommodatie.

In alle opzichten was dit een schot in de roos.

De woning was heel luxe uitgevoerd, superschoon, goede bedden en ruimte, ook buiten ,volop voor jong en oud.

Heel gastvrije ontvangst met koffie en cake door Riek. Kortom een aanrader voor iedereen die lekker een tijdje met familie of vrienden samen wil zijn. wij hebben in elk geval ontzettend genoten.

Fam. Wassen

Eygelshoven

Familie Maesen
    17-10-2016

Super locatie voor alle leeftijden. Mooie huis, lieve gastvrouw en tot in detail aan alles gedacht voor je comfort.

Zowel binnen als buiten speelmogelijkheden voor alle leeftijden. De leeftijden van onze familie gaan van 5 tot en met 76jaar en het was super voor iedereen. Geen minpunt te bedenken