Reviews over Heeten

Koe in de kost =‘thuiskomen op vakantie ‘

Wendy,
    10-4-2019

Genieten genieten genieten !!!!! Alles mag niks moet !

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Een weekje Koe in de Kost maakt het leven mooier!

marja broekhuizen,
    10-4-2019

Het verblijf op het erf van deze hartelijke gastvrije enthousiaste familie is een enorme aanrader! Prachtige 'stille' huisjes, mooie omgeving en een beetje snuffelen aan het boerenbedrijf (veel mogelijkheden en ook prima als je dat niet wilt) is met kinderen echt leuk!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Nathalie Jonkman,
    28-3-2019

Wat een ontzettend leuk weekend hebben we gehad bij Koe in de Kost! Mooie grondulows en wat een gastvrijheid! De kinderen hebben zich enorm goed vermaakt met de dieren en van alles wat er te doen was. We gaan zeker snel nog een keer!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019
    Koe in de Kost, Eigenaar, 4-4-2019

Lieve Nathalie, wat een leuke reactie en wat hebben wij ook genoten van jullie! Mooi te lezen dat jullie hebben genoten van de boerderij en onze gastvrijheid. Dat doet ons goed... en we hopen jullie zeker nog eens terug te zien bij Koe in de Kost! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Geweldig!

Gerjon,
    27-3-2019

Gewoon geweldig! Een aanrader. Koe in de Kost is perfect. Ik reken het goed. Niets aan toe te voegen. Tot volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Koe in de Kost, Eigenaar, 4-4-2019

Tjonge wat mooi dat jullie gewoon zo hebben genoten en niets op te merken hebben Gerjon. Dat is waar we het voor doen. Blije gasten die ultiem genieten. Dus heel graag tot volgend jaar. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Het was super, geweldig.

Jannie Bosma,
    20-3-2019

we zaten voor de derde keer in de aangepaste boerderij. Het is daar super.Heel mooi huis, goed aangepast, heerlijke taart in de koelkast bij aankomst.Ook heel belangrijk, het was heerlijk schoon. We hebben genoten, onze kleinzoon van bijna 4 jaar, genoot volop van dieren( wij ook) en skelter. Een hele fijne plek.Hoop dat we nog een keer gaan.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Koe in de Kost, Eigenaar, 21-3-2019

Lieve Jannie, wat een fijne woorden zeg! We zijn blij dat jullie ook de derde keer weer hebben genoten van jullie verblijf en het boerenleven. Wij hopen ook van harte jullie nog eens terug te zien op de boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus