Sorteren

vakantiehuizen Gulpen

Reviews over Gulpen

Heerlijk huis in prachtig heuvelland

Brigitte Scheepmaker
    3-11-2018

We hebben een paar dagen gelogeerd in het prachtige vakantiehuis van Hanneke en Ralph. Wat een geweldige plek. Ook met slecht weer (wij hadden een dag regen) is het heel fijn om gewoon thuis te blijven en lekker voor de kachel te zitten, boekjes lezen. Het huis is compleet, van alle gemakken voorzien, heel ruim en luxe. Hanneke is een super-gastvrouw die er alles aan doet om het verblijf perfect te maken. De omgeving is fantastisch mooi, het glooiende landschap, de dorpjes en Maastricht natuurlijk. We hebben een lange rondwandeling gemaakt, er zijn genoeg kaarten en boekjes in het huis aanwezig. Een plek om nog eens terug te komen!

Fantastisch!!

Arno en Lidwien
    1-11-2018

Een fantastisch vakantiehuis waar alles aanwezig is wat je maar kan wensen. Heerlijke sauna en open haard. Buitengewoon sfeervol ingericht. Vanuit het huis zijn prachtige wandelingen te maken door het Limburgse Heuvellandschap.

Ge-wel-dig!

Ireen
    1-11-2018

Tophospitality én een prachtig huis van uitzonderlijk hoog afwerkniveau. Alles tot in de puntjes verzorgd!

Geweldig

Peter v Nispen
    27-10-2018

Schitterende omgeving vooral de cauberg en het fantastische uitzicht over de omgeving

SUPER!

Ada
    24-10-2018

Een prachtig vakantiehuis, van alle gemakken voorzien, gelegen in een prachtige wandelomgeving. In dit huis is aan alles gedacht, maar dan ook werkelijk aan alles. Je voelt je snel helemaal thuis. Het huis en de omgeving doen je denken aan Frankrijk. De sfeer is geweldig en een gastvrijheid die je zelden zo tegenkomt.