Guía de Isora

vakantiehuizen in Guía de Isora

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Guía de Isora

Reviews over Guía de Isora

• 8Steven Peeters08-01-2017

Playa San Juan

Als kustgehucht van de gemeente Guia de Isora is Playa San Juan een zalige plaats om te vertoeven en in alle rust te genieten van de zon, de zee en het strand. Wandelen op een bijna 3 km lange boulevard langs het water. Prachtige natuur, een kleine vissershaven en voldoende restaurants en bars voor het natje en droogje op tijd en stond zonder het overdrukke toeristisch gebeuren van Las Americas of Los Cristiano.

• 6Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 7richard kranenburg31-01-2016

eenvoudig plaatsje met gezellige eettentjes

uitstekend voor een eenvoudige spaanse hap

• 8Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2015

• 5junkenspam27-03-2015

Er zijn mooiere plekken

Helaas te weinig gezien van heel Tenerife om het hele eiland te beoordelen, maar datgene wat ik dan gezien heb viel me tegen, Veel Rommel en graffiti langs de weg en door de bananenteelt met de hoge omheidingen krijgt het bijna iets claustrofobisch. Ik heb in ieder geval mooiere plekken gezien op de Canarische eilanden. Fuerteventura is mijn tip!

• 4Omgeving
    • 5Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in maart 2015

• 7Anita Dijkmans19-01-2013

een beetje saai

Leuke streek maar wel in deze periode erg saai.

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Wim Vermaesen29-11-2011

Prachtige kust

Kliffen afdalend tot in zee en ihb mooi strand van hotel Abama bereikbaar via eigen kabelbaan met magnifiek uitzicht op de kust

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in november 2011

• 9Janneke de Boer11-03-2010

Fantastische vakantie, mooie omgeving.

Een fantastische vakantie , met prachtig weer, heerlijke eten en een fijn zwembad, en aardige mensen. Heel bijzonder waren de wedstrijden sjoelen en de potjes Yhatzee in de late uurtjes, allemaal georganiseerd door de eigenaars, geweldig voor herhaling vatbaar. We komen hier zeker weer terug.

oktober 2009

• 9Tim14-11-2009

De moeite waard...

Mooi plekje om helemaal tot rust te komen. Op camping castillo de himeche zijn er caravans of blokhutjes te huur of te koop, ook is het mogelijk je tentje er neer te zetten. Schoon; vriendelijke hollandse eigenaar en een schitterend uitzicht! Aanrader.....

Alleen gereisd in september 2009

• 9Elly Valstar13-11-2009

Fantastische plek

Camping el Castillo de Himeche, Guia de Isora, is een echter aanrader. Erg vriendelijke eigenaars (nederlanders), het is er schoon en prachtig gelegen. Je kunt met een tentje, een camper, of iets huren, is zeer betaalbaar. Er komt een webside, zie google maps. Een auto huren is voordelig via autoreisen.nl

Gereisd met partner in oktober 2009