• Type accommodatie

vakantiehuizen in Griekenland

Reviews over accommodaties in Griekenland

Heerlijke vakantie gehad

Inge, 10-1-2018
    Wat een heerlijk rustig complex. Per ong 8 huisjes een eigen zwembad, zo het trapje van je balkon af en je lag er in. App van alle gemakken voorzien, voor 4 personen niet heel groot (kids sliepen in woonkamer) maar wat ons betreft prima te doen, je bent toch vooral buiten en je hebt (boven) een groot balkon. Ontbijt was goed verzorgd. In de buurt is weinig te beleven maar door de prijs van de accommodatie was het goed te doen om een auto te huren voor de hele vakantie. Het strand op loopafstand stelt weinig voor, dan kun je beter naar Kalloni beach rijden waar je gratis bedjes hebt. Publiek op het complex is van wisselende nationaliteit, bij ons zwembad zaten nog een aantal Nederlanders wat wel leuk was voor de kinderen. Lesbos zelf is mi beetje verpauperd door de crisis je moet de mooie plekjes zoals bijv Molyvos echt opzoeken. Het is dat we Lesbos nu wel gezien hebben anders zouden we komende zomer weer terug gaan naar dit complex.

Kaloni om van te dromen

Schepens Toon, 22-12-2017

Wij waren hier met twee kinderen(10 maand en 3.25 jaar). De huizen zijn voldoende groot en fijn ingericht zodat de kinderen konden slapen en je toch nog steeds huis binnen en buiten kon.

Voor ons was dit een ideale plek voor een lui-lekker vakantie. Maar als je houdt van iets meer animo dan ben je wel verplicht om een wagen te huren en de streek te verkennen. Onze buurman bijvoorbeeld, die ging iedere ochtend fietsen. Maar een wandeling naar het dichtstbijzijnde dorp zit er niet in.

Het restaurant met ontbijt, lunch en dinner waren altijd top. Niet te uitgebreid maar wel verzorgd.

Personeel is enkel te beschrijven in superlatieven. Niks is teveel en je kan alles vragen. Ze zijn heel vrijgevig en open.

Qua orde en netheid is alles goed in orde. Housekeeping is flexibel en houdt zo goed als mogelijk rekening met je wensen, bijvoorbeeld rond duttende kinderen.

We hebben hele fijne vakantie gehad, leuke herinneringen en als het kon zouden we het meteen opnieuw doen.

Heerlijke plek!

Marianne Markus, 17-12-2017

Prima appartement! Lekker zwembad met ruime ligweide. Zeer hartelijke eigenaresse die er dagelijks is om je te woord te staan als er wat is en het probleem direct oplost als dat nodig is. Flesje wijn en fles koel water als je aankomt. Alles zeer goed verzorgd en gastvrij! Er liggen boeken met veel informatie over de omgeving. De appartementen worden heel vaak schoongemaakt en schone handdoeken en bedden verschoond!

Er zijn veel fietsen aanwezig die je gratis mag gebruiken. Lefkasstad ligt op 10 minuten afstand fietsen van de appartementen. Omdat het vrij vlak is daar kun je dat prima fietsen. Ik ging elke dag even vers brood halen op de fiets heerlijk!

Een aantebevelen plek waar het heerlijk toeven is!,

Joke Lolkema, 9-11-2017
    Prachtige villa gelegen in de bergen. Van alle gemakken voorzien. Praktische inrichting. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw en -heer.
Griekenland scoort een 8 uit 10, op basis van 34856 reviews