Reviews over Gambassi Terme

Geweldig verblijf!

Saskia van den Heuvel,
    15-8-2015

Net terug van 3 weken in Tenuta dei Limone/Tenuta Quadrifoglio. Wij verbleven met 2+3in appartement Ginepro. In een woord geweldig!

Appartement is zeer compleet ingericht en ligt op de 1e verdieping. Derhalve een geweldig mooi uitzichtover de toscaanse heuvels. Terassen voldoende groot om heerlijk buiten te eten! Het complex is keurig verzorgd. Alles tot in de puntjes geregeld. Twee mooie zwembaden (waarvan 1 met een apart ondiep deel) en een jacuzzi; voorzien van voldoende ligbedden, stoelen en parasols.

Internationaal gezelschap. Tevens trouwlocatie waar je weinig tot geen overlast van hebt. Kleiner zwembad is dan wel afgesloten/bestemd voor de trouwgasten. Geen bijzonder geluidsoverlast oid, soms wel meegenieten van prachtig vuurwerk (maar daarover wordt vooraf geïnformeerd).

Vanuit het appartement zij diverse leuke dorpen te bezoeken. Daarnaast steden als Pisa, Flocence en Siena in 1,25 tot 1,5 uur reistijd. Supermarkten op circa 8 km.

Zeker een aanrader dus!

Mooie residentie

MB,
    2-9-2014

We hebben het erg naar onze zin gehad. Mooi afgewerkt en uitstekend uitgerust appartement (we zaten in "Pepe Nero"). Fijn kleinschalig park met mooie voorzieningen (speeltuin / peuterbad / zwembad). Behulpzame medewerkers, nette ontvangst. Veel verschillende nationaliteiten die er verbleven (Nl, Can, Ita, Slowakije, Bel, etc.). Ondanks dat we er in het hoogseizoen waren, was het er prettig rustig.

Wij vonden het best een hoge prijs, maar je krijgt er ook wat moois voor terug.

Prachtig uitzicht op Volterra, San Gimignano is vlakbij. Wel voor alle activiteiten buiten het park een auto nodig, maar dat is normaal in Toscane (tenzij je in een stad gaat zitten).

Geweldig appartement, centraal gelegen

Oudshoorn,
    14-8-2013

Goed verzorgde accomodatie, centraal gelegen tussen Siena, Florence en Pisa

Paradijs op aarde

a.van den hoek,
    27-10-2011

Prachtige ligging, elke kamer een eigen badkamer, fantastisch uitzicht, lekker rustig en aardige mensen. Top.

mooie plek

anoniem,
    3-10-2011

super mooie plek in toscane:

- ruim appartement

- heerlijk zwembad

- fantastisch uitzicht

- handige uitvalsbasis voor bezoekjes aan florence, siena, volterra etc

Het is op zich een redelijk kleinschalig verblijf en we misten hier wel de persoonlijke benadering van de medewerkers (ze doen wat ze moeten doen, maar niet meer dan dat)