We hebben een aantal aanbieders voor Frauenstein voor je op een rij gezet:

Reviews over Frauenstein

Zeer aangenaam vakantiehuis

Lous,
    12-10-2018

Comfortabel authentiek sfeervol huis op prachtige plek. Alles wat een huis prettig maakt is er, goede keuken met oven en magnetron, zeer ruime badkamer, sauna voor liefhebbers. Veel wandelmogelijkheden en veel te zien in de omgeving. Uitzicht op burcht en slot van Frauenstein. Winkels in de buurt. Ruime tuin met prettige plekken om te zitten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Comfortabel vakantiehuis, mooi gelegen.

Fam. Cassee,
    1-8-2016

Gelegen in het Erzgebergte: een streek met veel kleinere bezienswaardigheden. Zeer geschikt voor liefhebbers van wandelen. Landelijk bergachtig gebied met veel rust en mooie natuur. Geen pretparken of andere grote attracties. De woning ligt dichtbij het barokke Dresden.

Gereisd met partner in juli 2016

mooi compleet huis. bij aankomst goed ontvangen.

Ronald Coule,
    7-6-2016

Huis is heel compleet met een grote tuin. Honden zijn ook welkom.

De ligging is fantastisch, en op de overdekte veranda is het goed toeven.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk huisje met mooi uitzicht

Kacozo,
    16-5-2015

Lekker en leuk huisje. Paarden voor de deur en mooi uitzicht op kasteel. Huisje zit alles op en aan, ook prettig contact gehad met plaatselijke beheerster! Mooie uitvalsbasis voor diverse tochten in de buurt (en iets verder; bv Praag). En voor die prijs.... toppertje!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Voldeed ruimschoots aan onze verwachting

Jan en Joke Haaima,
    11-8-2013

Wij kwamen met name in deze streek voor Dresden, Saksische Schweiz (Bastei) en de plaatsen met de beroemde volkskunst zoals Seiffen, Neuhausen en Olbernau.

Nou daar in zijn wij ondanks het warme weer ruimschoots aan onze trekken gekomen.

Bij aankomst zijn we zeer hartelijk ontvangen jawel met een bloemetje!

Kortom fijn huis goede contacten met de eigenaar en ter plaatse met de vrouw die ons ontving.

Zeker een overweging waard om hier nogmaals naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juli 2013